|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er dere aktive for private meldinger?Jeg bruker snap, messenger og sms, litt avhengig av hvem og hva det gjelder.
![]() |
#25 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvor er dere aktive for private meldinger?Foretrekker Signal selv, men bruker mange andre plattformer fordi jeg svarer der folk er. Discord, Messenger, Instagram, Telegram og sms. Og Slack med kolleger.
![]() |
#26 |
Svada
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er dere aktive for private meldinger?Sms, signal, messenger, simplex.
![]() |
#27 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvor er dere aktive for private meldinger?SMS, messenger og snap med venner. WhatsApp med folk fra andre land (leieboerne mine, fx), slack med jobb. Messenger med politikk.
![]() |
#28 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hvor er dere aktive for private meldinger?Sms og Messenger er der jeg sender mest. Snap på en gruppe med "svigerfar og alle etter ham" og litt sånne snapper som kommer her og der uten at det er så mye meldinger.
![]() |
#29 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvor er dere aktive for private meldinger?Mest Messenger for samtaler. Snap for bilder og korte responser og Insta for deleing av Reels med noen få. Jeg får også tilsendt en del Tiktoks på Messenger, men jeg er ikke videre ofte inne på den appen av meg selv.
![]() |
#30 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Hvor er dere aktive for private meldinger?Det varierer veldig. WhatsApp med ganske mange, messenger med enda flere og sms med noen få. Snap har jeg, men bruker den nesten ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hvor er dere aktive for private meldinger?Skal noen ha svar kjapt kan de nå meg på sms eller på messenger. Kan det vente til jeg sjekker innom (typ en gang i døgnet) kan de bruke insta og snap. Men ikke snapgrupper, der må i så fall tagges. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Sv: Hvor er dere aktive for private meldinger?Urk, denne tråden gir meg notifikasjonsnoia. Det er for mange plattformer og for mange meldinger og argh. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Sv: Hvor er dere aktive for private meldinger?Sms, messenger og WhatsApp i hovedsak.
![]() |
#34 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvor er dere aktive for private meldinger?Stort sett messenger og snap. Teams og WhatsApp til jobb. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|