Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Enkle basistopper i god kvalitet

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-25, 09:56   #1
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Enkle basistopper i god kvalitet

Jeg har i noen år kjøpt Cubus sine enkle bomullstopper med lange ermer, denne typen: https://cubus.com/no/p/langermet-top...r/7347588_F571

De blir veldig fort slafsetet og stygge. Jeg ønsker meg tips til lignende topper i bedre kvalitet (tåler høyere pris). Det må være noe som finnes i stor nok størrelse, jeg drar ca. 106 cm over brystet, og gjerne i flere farger.

Jeg lurer litt på om noen har prøvd disse eller andre fra samme nettsted, og om det er god kvalitet: https://www.grontskift.no/produkt/bu...t-troye-modal/ (XL ser riktignok litt knapp ut i størrelsen).

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-25, 10:01   #2
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkle basistopper i god kvalitet

Jeg har ikke prøvd den du linker til, men jeg er veldig glad i Inwear sine basistopper i serien "DagnaIW". De har både singlet, kort og lang erm, rund hals, høy hals og V, og flere ulike farger. Holder fasongen veldig bra etter å ha vært vasket mange ganger.

Ellers synes jeg merinotoppene til Cubus er ok.

Sist redigert av My : 28-01-25 kl 10:21.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-01-25, 17:03   #3
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøper de samme, bare i ull. Ull holder bedre på fasongen.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-25, 17:29   #4
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har etpar av disse fra Close To My Heart, noen flere farger på linken. God kvalitet og fin passform (jeg drar mer over bysten enn deg, null problem). God lengde også (som fort er et problem når man drar over bysten).

De har flere andre fine topper også, både i tencel og ull, men jeg har ikke prøvd dem.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-25, 17:45   #5
Shun
Er fornøyd

Medlem siden: Jan 2011
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Jeg er superfornøyd med kvaliteten på topper fra Julie Josephine. Har bare kjøpt på salg, da.

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-25, 08:11   #6
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg har noen fra Samsøe som jeg liker godt. De er ribbestrikket
https://www.samsoe.com/en-NO/product...-ls-7542-black

Og så har jeg vel noen fra Arket.
Har i alle år har fra Cubus og HM, men disse syns jeg holder seg så mye bedre.

Gammel 29-01-25, 13:39   #7
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg har ikke prøvd den du linker til, men jeg er veldig glad i Inwear sine basistopper i serien "DagnaIW". De har både singlet, kort og lang erm, rund hals, høy hals og V, og flere ulike farger. Holder fasongen veldig bra etter å ha vært vasket mange ganger.

Hvordan er disse i størrelsen? (Kanskje særlig lengden)
Jeg lurer egentlig bare på om jeg skal ha XL eller L.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-25, 13:51   #8
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Synes de er relativt lange og smale (men elastiske, med god hold, pga ribbestrikk). Har noen som ligner fra Kappahl og H&M, de er kortere.

Gammel 29-01-25, 14:45   #9
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Hvordan er disse i størrelsen? (Kanskje særlig lengden)
Jeg lurer egentlig bare på om jeg skal ha XL eller L.

Jeg har skapet fullt av disse. Er også lang, men da trenger man at det er bredde nok for at de ikke skal bli for korte. Jeg har faktisk helst XXL, selv om jeg i følge bmi er normalvektig.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-25, 16:03   #10
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Nå fikk jeg akkurat e-post fra Inwear sin nettbutikk med kampanje, to Dagna for 700 kr, til og med søndag 2.februar:

https://www.inwear.com/nb-no/shop/da...caee85207cf260

Gammel 29-01-25, 21:48   #11
apan
I mål

apan sin avatar

apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Nå fikk jeg akkurat e-post fra Inwear sin nettbutikk med kampanje, to Dagna for 700 kr, til og med søndag 2.februar:

https://www.inwear.com/nb-no/shop/da...caee85207cf260

Jeg hev meg på denne, bestilte to stk i XL.

Gammel 30-01-25, 15:02   #12
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Nå har jeg også bestilt fra Inwear.

Gammel 21-02-25, 07:28   #13
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Standard

De er veldig gode og fine, de fra Inwear, de virker solide, jeg liker dem. Og skulle ønske de fantes i flere farger.

Gammel 21-02-25, 08:57   #14
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

De er veldig gode og fine, de fra Inwear, de virker solide, jeg liker dem. Og skulle ønske de fantes i flere farger.

Ja, de kommer gjerne i et par nye farger hver sesong, i tillegg til basisfargene, men veldig mange farger er det ikke, dessverre. Kan være det finnes utgåtte farger på andre nettbutikker, som Zalando, Boozt o.l.

Gammel 21-02-25, 09:30   #15
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Jeg fikk også dem fra Inwear. Veldig fint stoff, men utrolig smale. Jeg hadde bestilt XL, donerte den til 14-åringen som til vanlig bruker S/M. Hun var fornøyd da. Beholdt en t-skjorte selv da. Tror jeg må ha en veldig stor en om jeg skal prøve igjen.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:24.