|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Enkle basistopper i god kvalitetJeg har i noen år kjøpt Cubus sine enkle bomullstopper med lange ermer, denne typen: https://cubus.com/no/p/langermet-top...r/7347588_F571 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Enkle basistopper i god kvalitetJeg har ikke prøvd den du linker til, men jeg er veldig glad i Inwear sine basistopper i serien "DagnaIW". De har både singlet, kort og lang erm, rund hals, høy hals og V, og flere ulike farger. Holder fasongen veldig bra etter å ha vært vasket mange ganger.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 28-01-25 kl 10:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Enkle basistopper i god kvalitetJeg har etpar av disse fra Close To My Heart, noen flere farger på linken. God kvalitet og fin passform (jeg drar mer over bysten enn deg, null problem). God lengde også (som fort er et problem når man drar over bysten). |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Enkle basistopper i god kvalitetJeg er superfornøyd med kvaliteten på topper fra Julie Josephine. Har bare kjøpt på salg, da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Enkle basistopper i god kvalitetJeg har noen fra Samsøe som jeg liker godt. De er ribbestrikket
![]() |
#7 |
I mål
|
![]() Sv: Enkle basistopper i god kvalitetHvordan er disse i størrelsen? (Kanskje særlig lengden) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Semiaktiv
![]() Sv: Enkle basistopper i god kvalitetSynes de er relativt lange og smale (men elastiske, med god hold, pga ribbestrikk). Har noen som ligner fra Kappahl og H&M, de er kortere.
![]() |
#9 |
Bare sær
![]() Sv: Enkle basistopper i god kvalitet
Jeg har skapet fullt av disse. Er også lang, men da trenger man at det er bredde nok for at de ikke skal bli for korte. Jeg har faktisk helst XXL, selv om jeg i følge bmi er normalvektig.
![]() |
#10 |
Semiaktiv
![]() Sv: Enkle basistopper i god kvalitetNå fikk jeg akkurat e-post fra Inwear sin nettbutikk med kampanje, to Dagna for 700 kr, til og med søndag 2.februar:
![]() |
#11 |
I mål
|
Jeg hev meg på denne, bestilte to stk i XL. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Har ingen tittel
![]() Sv: Enkle basistopper i god kvalitetNå har jeg også bestilt fra Inwear. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Har ingen tittel
![]() Sv: Enkle basistopper i god kvalitetDe er veldig gode og fine, de fra Inwear, de virker solide, jeg liker dem. Og skulle ønske de fantes i flere farger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Semiaktiv
Ja, de kommer gjerne i et par nye farger hver sesong, i tillegg til basisfargene, men veldig mange farger er det ikke, dessverre. Kan være det finnes utgåtte farger på andre nettbutikker, som Zalando, Boozt o.l.
![]() |
#15 |
I mål
|
![]() Sv: Enkle basistopper i god kvalitetJeg fikk også dem fra Inwear. Veldig fint stoff, men utrolig smale. Jeg hadde bestilt XL, donerte den til 14-åringen som til vanlig bruker S/M. Hun var fornøyd da. Beholdt en t-skjorte selv da. Tror jeg må ha en veldig stor en om jeg skal prøve igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|