Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-25, 17:42   #81
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd

Altså, nå har jeg hatt smerter og dritt i ukesvis pga gallestein som endte opp med sykehus i fem dager for å fjerne gallesteinene. I dag har jeg fått elveblest. Jeg er fremdeles litt gul etter gallesteinopplegget, så det ser i tillegg helt crazy ut. Livet bare gir og gir nå om dagen synes jeg.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-25, 17:46   #82
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Oi, det var heftig Anne C. God bedring

Gammel 21-02-25, 20:01   #83
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oida, bruker du antibiotika nå? Jeg får elveblest av penicillin.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-25, 22:00   #84
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Elveblest har vært en stressreaksjon hos meg. Fått det flere ganger etter stress-magesjau. Det er fælt!

Gammel 22-02-25, 00:38   #85
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har hatt hodepine i hele dag! Og er snørrete som barw det. Det regner kattunger, så å gå med vofsen er jo det samme som å svømme tur... I dag bare sutrer jeg.

Gammel 22-02-25, 08:12   #86
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Uff Anne c. Høres ikke bra ut. God bedring!

Insomnia! Jeg blir gal av å være stuptrøtt, men likevel ikke få sove mer enn 3 timer hver natt.

Gammel 22-02-25, 08:59   #87
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg er så HELVETES lei av denne vinteren med frost-vind-snø-mildvær- on repeat, og det er ALDRI et normalt føre å gå på, og FAEN ass.

#startetdagenmedetsvalestuppåglatta

Ikke gruff men en oppfølging. Jeg leser i dagens lokalavis at en judotrener har planer om å tilby folk over 50 kurs i fallteknikk.
Der skal man lære å falle minst mulig, og når man faller,- falle slik at man ikke slår seg ihjel

Gammel 22-02-25, 10:41   #88
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Ikke gruff men en oppfølging. Jeg leser i dagens lokalavis at en judotrener har planer om å tilby folk over 50 kurs i fallteknikk.
Der skal man lære å falle minst mulig, og når man faller,- falle slik at man ikke slår seg ihjel

Det er genialt. Jeg lærte litt om fallteknikk for en haug av år siden. Repetisjon trengs tror jeg.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-25, 11:39   #89
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Regn i slalombakken min! Det er stusslige greier.

Gammel 22-02-25, 11:41   #90
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Regn, tåke og plussgrader.
Savner kulde og sol!

Gammel 22-02-25, 11:44   #91
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fire dager med vinterferie på tur, fire dager med migrene. Det verste er at jeg ødelegger for de rundt meg.

Gammel 22-02-25, 11:50   #92
Anne C

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Oida, bruker du antibiotika nå? Jeg får elveblest av penicillin.

Jeg bruker ikke noe antibiotika, fikk det kun på mandag når jeg fikk nappet ut gallesteinene.

Jeg er mye bedre i dag heldigvis. Har tatt Zyrtec og smører på med Eurax. Det er litt igjen her og der, men håper det er på vei bort nå.

Nå har hele vinterferien min blitt brukt på gallestein og dritt.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-25, 11:51   #93
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Heldiggris. For meg bråker brodder på en sånn ekkel måte som gir meg hodepine og surr i skallen, så det kan jeg ikke bruke. Dvs. jeg har ikke funnet noen som ikke knaser eller suger seg fast eller hva de nå enn gjør for å lage rare lyder.

Jeg fikk pigget sko på xxl. De bråker ikke mye.

Gammel 22-02-25, 12:05   #94
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Jeg har hatt hodepine i hele dag! Og er snørrete som barw det. Det regner kattunger, så å gå med vofsen er jo det samme som å svømme tur... I dag bare sutrer jeg.

Hvordan gikk det med eier av den omplasserte hunden, løste det seg?

Gammel 22-02-25, 17:14   #95
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Hyllehjørne 1 - Myria 0. Au.

Gammel 22-02-25, 17:25   #96
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Hyllehjørne 1 - Myria 0. Au.

Uffda. "Bare" au håper jeg.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-25, 19:28   #97
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Uffda. "Bare" au håper jeg.

Ja, heldigvis. En halv cm fra øyet så sånn sett hell i uhell.

Gammel 23-02-25, 02:30   #98
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Ikke quote, jeg sletter kanskje dette når det blir dagslys!

Jeg er så UFATTELIG lei av å leve på sparebluss!! Jeg har vært sykemeldt siden I sommer pga utmattelse/utbrendt/psykisk/ gudene vet hva. Nå fikk jeg brev fra NAV om at de mener jeg ikke har gått lenge nok mellom hver sykdomsperiode, så jeg har ikke rett på sykepenger...fra september! Som da vil tilsi at jeg må tilbakebetale sykepenger fått fra jobb...som er over 100 000 til sammen! Jeg er jo 50% i jobb (når jeg er friskmeldt) og er i prosessen med å søke uføre på de andre 50%. Jeg har gjort som jeg har fått beskjed av fra NAV, sendt inn meldekort og krysset av på syk på de dagene jeg skulle jobbet. Tydeligvis er dette ikke riktig!
Jeg har sendt inn klage, men regner med å få den avslått. Hva i hel€@& mener de jeg skal gjøre da? Denne mnd har jeg hatt 10300,- utbetalt, og av det skal jeg betale min del av leie, strøm, faste utgifter, mat osv. .
Mannen sliter med gammel gjeld ifra han var selvstendig næringsdrivende, og blir trukket uendelig mye hver mnd så vi har vært avhengig av min inntekt for å få det til å gå rundt. Noe det ikke gjør fra før av!
Jeg er så lei av å måtte krype til min 84 år gamle mor for å få hjelp hver eneste måned... Vi lever IKKE i overflod og flottere oss. Vi kjøper den billigste maten, prøver stadig å innskrenke der vi kan, men uten hell.
Nå har jeg hatt tom konto siden sist helg, og får ikke lønn (som blir på skarve 3000,- denne mnd for det jeg har klart å jobbe (en dag i uken)) pluss barnetrygden på fredag.

Jeg er så lei!!! Jeg misunner alle som kan spontant finne på å gå ut å spise, eller gå på konsert, eller gå i teateret.
Vi spinker og sparer for å få en sommerferie hvert år, men det er ikke alltid vi klarer det. I år er en slik sommer, for gutta skal jo konfirmeres.
Heldigvis har vi VELDIG lite storforlangende gutter, og de nøyer seg med brukte og billige klær, og lite ellers. Men det ER dritt å ikke kunne kjøpe nye fotballsko til han som elsker fotball, men nesten har vokst ut av skoene sine! JEG HATER DETTE!!

Dette var nattens rant....og jeg angrer nok på utleveringen min i morgen.

Gammel 23-02-25, 02:42   #99
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Hvordan gikk det med eier av den omplasserte hunden, løste det seg?

Nei, hun blir levert tilbake til original eier på mandag. Men med betingelse om at vi får passe henne relativt ofte.
Egentlig er det ok, for da får han stå for de fleste utgifter, og vi får kosen. Men jeg kommer VIRKELIG til å savne henne. Spesielt siden ting er så vanskelige for tiden...hun har vært god å gråte i pelsen til.

Gammel 23-02-25, 06:03   #100
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så vondt, Taien!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:17.