Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Erfaringer med Hyundai Kona?

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-25, 21:36   #21
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med Hyundai Kona?

Kona piper og plinger mye.

Gammel 23-02-25, 22:16   #22
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alle nye biler gjør det nå pga noe EU-regler. Vår nye Q6 har heldigvis en knapp på rattet vi kan trykke på for å skru av pipingen når vi ligger i 62 i 60-sonen.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-25, 08:23   #23
Galathea
Bør lage seg en tittel selv

Galathea sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjøpte kona 2020-modell i desember og godt fornøyd så langt, bortsett fra lite plass i bagasjerommet, men de nye er vel mer romslige. Skal visstnok være bedre på vinterføre enn id3, som vi også vurderte, men endte på Kona pga dette. Har vist seg bra så langt, jeg har piggdekk på min.
Elsker den lange rekkevidden.

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-25, 11:41   #24
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Kona piper og plinger mye.

Finnes det biler i dag som ikke gjør det?

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-25, 11:58   #25
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Galathea, her.

Kjøpte kona 2020-modell i desember og godt fornøyd så langt, bortsett fra lite plass i bagasjerommet, men de nye er vel mer romslige. Skal visstnok være bedre på vinterføre enn id3, som vi også vurderte, men endte på Kona pga dette. Har vist seg bra så langt, jeg har piggdekk på min.
Elsker den lange rekkevidden.

Bagasjerom er ikke noe problem, jeg tror det er mye større enn I3-en sitt uansett. Og der får jeg tre handleposer, sjeldent jeg har mer enn det - dette skal jo evt være vår bil nr. 2. Vi tenker også piggdekk nå faktisk. For mye av problemet er jo at i3-en min ikke kommer opp bakken ved huset.

Sist redigert av Karamell : 24-02-25 kl 12:24.
Gammel 24-02-25, 12:13   #26
Galathea
Bør lage seg en tittel selv

Galathea sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg bytta fra Leaf (riktignok med dårlige piggdekk) og det er en ny verden på vinterføre, vi har også kjelkete bakke opp fra huset.
Leafen har jo veldig romslig bagsjerom, så det er litt omstilling, litt uvant å det ikke er bare bare å ukeshandle, men vi har den også som bil nr 2, og de andre fordelene med bilen veier opp for den ulempen.

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-25, 15:39   #27
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Jeg likte den godt når det kom til kjøreegenskaper på det tørre føret her. Greit med minesser. Mannen likte ikke at den var "gammeldags" med masse manuelle knapper innvendig, jeg er litt enig når den også har skjerm.

Jeg var i kikket på ID.3 like etterpå og den er "renere" innvendig i front på et vis.

Det jeg ikke likte med Volvoe EE30 er at man må se på midten for å se hvor fort man kjører, på skjermen.

Tror nok mannen heller mot Møller - greit å ha begge bilene ett sted. Jeg liker begge, og skal ha bilen min inn på takst på Møller på onsdag, og da får jeg en ID.3 som lånebil igjen. Da må vi vel klare å bestemme oss!!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:43.