|
Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Erfaringer med Hyundai Kona?Alle nye biler gjør det nå pga noe EU-regler. Vår nye Q6 har heldigvis en knapp på rattet vi kan trykke på for å skru av pipingen når vi ligger i 62 i 60-sonen.
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med Hyundai Kona?Kjøpte kona 2020-modell i desember og godt fornøyd så langt, bortsett fra lite plass i bagasjerommet, men de nye er vel mer romslige. Skal visstnok være bedre på vinterføre enn id3, som vi også vurderte, men endte på Kona pga dette. Har vist seg bra så langt, jeg har piggdekk på min. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med Hyundai Kona?
Finnes det biler i dag som ikke gjør det?
![]() |
#25 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Erfaringer med Hyundai Kona?
Bagasjerom er ikke noe problem, jeg tror det er mye større enn I3-en sitt uansett.
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 24-02-25 kl 12:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med Hyundai Kona?Jeg bytta fra Leaf (riktignok med dårlige piggdekk) og det er en ny verden på vinterføre, vi har også kjelkete bakke opp fra huset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Erfaringer med Hyundai Kona?Jeg likte den godt når det kom til kjøreegenskaper på det tørre føret her. Greit med minesser. Mannen likte ikke at den var "gammeldags" med masse manuelle knapper innvendig, jeg er litt enig når den også har skjerm.
![]() |
|
|