Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Trenger jeanshjelp!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-25, 11:44   #1
Frøken Fjong
Superaktiv

Medlem siden: Oct 2012
Frøken Fjong er litt kulFrøken Fjong er litt kul
Standard

Trenger jeanshjelp!

Jeans, dongeri, olabukse - whatever - men nå MÅ jeg ha ei (eller flere) nye.
Specs:
-Mellomblå farge
-rett eller bootcut
- ankellengde kan også være aktuelt
- høyt liv
-må ha stretch
-jeg drar over magen, men ikke så mye over hofter, så om de er store nok i midjen er de som regel for vide på hofter og lår. Trenger derfor en rett modell.
-jeg kan fikse å sy opp jeanssøm, så om den er for lang (noe de fleste bukser er til meg), så går det fint, men ser etter kort lengde (31-32)
-lommene bak bør sitte relativt tett, og i hvert fall skrå innover øverst
-Prismessig er jeg villig til å betale (nesten) hva som helst

Blir VELDIG glad for kjøpetips!

Sist redigert av Frøken Fjong : 28-02-25 kl 23:32.
Frøken Fjong er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-25, 12:44   #2
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger jeanshjelp!

Jeg kjøpte et par fra Perfect Jeans nylig og de satt veldig fint på. De har alle mulig størrelser og lengder, også shorts.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-25, 13:39   #3
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Bor du på Østlandet?

Gammel 28-02-25, 14:58   #4
Frøken Fjong
Superaktiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Bor du på Østlandet?

Ja, men ikke sentralt.

Gammel 28-02-25, 17:56   #5
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mine bukser er også for store over hofter og lår + rumpe.

Nå prøver jeg Malena fra Lois, jeg har kjøpt lyseblå og svart da. Ja, fremdeles noe store i lår, men ikke krise. Det finne mange Malena, denne synes jeg er fin (har den ikke selv)
https://www.vakrevene.no/products/ma...-cloudy-bleach

Jeg synes også Lois Palazzo virker bra, men jeg har ikke prøvd den selv i adekvat størrelse. Jeg har prøvd en venninne sin i str 27-30. Den passet alle steder untatt midje og lengde.
https://www.vakrevene.no/products/pa...m-cobalt-stone

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-25, 21:40   #6
Frøken Fjong
Superaktiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg kjøpte et par fra Perfect Jeans nylig og de satt veldig fint på. De har alle mulig størrelser og lengder, også shorts.

Glemte å skrive høyt liv i specsene - hvordan er disse? Var nydelige farger, og ser fine ut👍🏻

Gammel 28-02-25, 23:44   #7
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøken Fjong, her.

Glemte å skrive høyt liv i specsene - hvordan er disse? Var nydelige farger, og ser fine ut👍🏻

De er høye ja.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-25, 06:46   #8
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker wrangler sine retro flare.

Gammel 01-03-25, 08:24   #9
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg synes også Lois Palazzo virker bra, men jeg har ikke prøvd den selv i adekvat størrelse. Jeg har prøvd en venninne sin i str 27-30. Den passet alle steder untatt midje og lengde.
https://www.vakrevene.no/products/pa...m-cobalt-stone

Jeg har flere av disse og liker dem veldig godt. Veldig god stretch, så vil sånn sett tro at de kan fungere.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-25, 23:21   #10
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er veldig fornøyd med Denim Destination, kommer I mange varianter og har høyt liv.

Gammel 02-03-25, 08:43   #11
Frøken Fjong
Superaktiv

Standard

Tusen takk for tips så langt - kom gjerne med flere også! Nå må de sjekkes ut!

Gammel 02-03-25, 09:00   #12
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøpte en fin i merket MAC, den er rett og litt vid, men høy i livet og amazing god stretch, fantes både i mørk og litt lysere. Jeg kjøpte en lysere. Mac dream wide bukse, heter den. God i størrelsen, jeg gikk ned i størrelse på den.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-25, 20:12   #13
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min erfaring med smalere hofter enn midje, er at det ikke må være for mye stretch. Stretch gjør at bukser siger.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:15.