|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Hodetelefoner som ikke strammer?Jeg er på jakt etter nye hodetelefoner, altså slike som går utenpå ørene og har bøyle. De bør ha god lyd, men jeg er ingen perfeksjonist på det feltet. Det aller viktigste for meg er at de er behagelige å ha på og ikke strammer. Jeg opplevde det med mitt forrige par, og det ga meg hodepine.
![]() |
#2 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hodetelefoner som ikke strammer?JBL. Jeg fikk et JBL til jul, stenger lyd ute og har god lyd. Kjøpt på Elkjøp. Og strammer ikke.
2006-2010-2013 Sist redigert av Millen : 31-03-25 kl 11:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Hodetelefoner som ikke strammer?Mine gamle strammet og jeg fikk hodepine på zoom, da vi satt hjemme. Jeg har Bose nå og de strammer ikke på meg.
![]() |
#4 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hodetelefoner som ikke strammer?Bose er mitt forslag også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Hodetelefoner som ikke strammer?Veldig fornøgd med JBL Tour One M2. Har hatt problem med at headset presser briller inn mot tinninga, slik at eg får hodepine tidlegare, men desse gjer ikkje det.
![]() |
![]() |
#7 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Hodetelefoner som ikke strammer?Jeg og er veldig fornøyd med mine Sony xm4, beste jeg har hatt på hodet og god lyd.
![]() |
#8 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hodetelefoner som ikke strammer?Jeg landet på bose etter å ha prøvd det utall med tanke på stramming. Jeg er litt tjukk i hodet og får raskt hodepine av blant annet headset og solbriller.
![]() |
#9 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Hodetelefoner som ikke strammer?Eg gjekk for øvrig frå butikk til butikk og prøvde (med briller på) før eg valde headset.
![]() |
![]() |
#10 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Hodetelefoner som ikke strammer?Takk for svar! Jeg har bestilt meg et par Sony xm4, maken til mannen sine sånn at vi kan matche!
![]() |
|
|