|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Påsken 2025Vi skal være hjemme, jobbe litt nå tidlig i påsken, og så en harrytur over grensen til Storlien og har planlagt et restaurantbesøk med ungene. Håper vi får ånden over oss og gjør litt forefallene ute.
![]() |
#43 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Påsken 2025Jeg er alene hjemme!
![]() |
#44 |
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() |
![]() Sv: Påsken 2025Det blir en langhelg i Bergamo på meg og gubben. Lenge siden det bare har vært oss to på tur ❤️
![]() |
#45 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Påsken 2025
Påskeplanene blir som følger, mannen og eldste er på fisketur mens jeg er hjemme med operasjonssår fra å ha fjernet galleblæra. Minsten jobber og starter russetiden sin i påsken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Vi blir hjemme. Nordhuset fikk besøk av oss i forrige uke da Broder'n, Helten og jeg spredte asken til Mutter'n på barndomstomta hennes. (Den ble aldri bebygd igjen etter at nazistene brant ned hele bygda.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Sv: Påsken 2025Vi er hjemme. Storebror skal på avlastning fra i dag til i morgen kveld, vi tar med oss de to andre til Trondheim i morgen, planen er outland og brikkebutikken.
![]() |
![]() |
#48 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Så langt har jeg ligget rett ut med forkjølelse, så litt kjedelig hjemmepåske så langt. Satser på at det blir bedre utover uka. Det er ikke skiføre igjen ved spikerteltet, så blir bare en kort tur dit siden det ikke er så mye å finne på der, før det går an å gå tur i fjellet.
![]() |
#49 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Påsken 2025Det er hjemmepåske ja. Mannen jobber lange dager de tre første dagene denne uka så jeg og ungene har påskeferie alene enn så lenge.
![]() |
#50 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Påsken 2025Jobbe til og med onsdag. Så tar jeg med eldste til Skottland noen dager. Der skal vi blant annet se på yngste spille turnering på vestkysten. Meldt overskyet og regn så da er det bare å pakke regntøy og paraply.
![]() |
|
|