|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() AirPods eller Earbuds eller noe?Siden jeg har blitt en jogger så vil jeg ha noe trådløst til ørene når jeg løper. Hva kjøper man nå om dagen? Jeg har iPhone hvis det har noen betydning, men jeg bryr meg ikke om merke. Jeg vil at de skal sitte godt i øret, og selvsagt ha grei lyd. Har noen noe å anbefale? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Earthling
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: AirPods eller Earbuds eller noe?Jeg har vanskelige ører på grunn av tinnitus og jeg har brukt Jabra elite i mange år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: AirPods eller Earbuds eller noe?De som sitter best i mine ører er jabra elite. Andre typer ramler ut.
![]() |
#4 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: AirPods eller Earbuds eller noe?Mine AirPods pro sitter bra til det formålet. Det finnes sikkert andre typer som er bedre designet for trening, men for meg er de mer enn god nok til jogging og fjellturer også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Enda en som trener
![]() Sv: AirPods eller Earbuds eller noe?AirPods sitter godt i mine ører. Fint å kunne bruke dem både til jobb og trening! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: AirPods eller Earbuds eller noe?Jeg har OnePlus buds som jeg virkelig ikke kunne vært mer fornøyd med. Hatt en eldre modell som ikke er i salg mer, og de fungerer like godt selv om de er tre år gamle. Mannen har like og hans bor utsatt for temmelig røff behandling, og tåler det godt. Jeg har veldig små og trange øreganger.
![]() |
![]() |
#7 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: AirPods eller Earbuds eller noe?Mine airpods pro kan ramle ut om jeg bøyer meg. Jeg har små ører og har ikke fått til å bytte til mindre silikonpropp. Jeg bruker de likevel på tur og har brukt de på mølle.
![]() |
#8 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: AirPods eller Earbuds eller noe?Beats Fit Pro True, er de øreproppene jeg synes har sittet best, vært gode å regulere og har god lyd.
![]() |
#10 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: AirPods eller Earbuds eller noe?
Samme her. Mine sitter som støpt. Jeg har pro, men tror det er samme form på alle typene nå? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: AirPods eller Earbuds eller noe?
Akkurat dette viser at man må prøve for å finne de som passer sine ører. Jeg har også små og vanskelige øreganger. Jeg har one plus buds pro 2 (mener det er den) og lyden er bra, men de ramler ut av ørene så fort jeg beveger på meg. Jentungen anbefalte de til meg for hun synes de sitter så bra.
![]() |
#12 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: AirPods eller Earbuds eller noe?Jeg er strålende fornøyd med noen fra Clas Ohlson til 299. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: AirPods eller Earbuds eller noe?Det er kronglete og trangt i mine øreganger, men både Bose (husker dessverre ikke modell) og Jaybird Vista 2 fungerer veldig bra. Bruker sistnevnte nå, og de har aldri ramlet ut, selv ikke under svettefest og intervaller på mølla. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: AirPods eller Earbuds eller noe?Eg er på mitt tredje par med Jabra. Har Jabra Elite Active 8 gen 2. Dei har økt i pris sidan eg kjøpte dei. Veldig fornøyd! Airpods/Airpods Pro passa ikkje til mine øyre.
![]() |
#15 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: AirPods eller Earbuds eller noe?Jeg liker best de som har bøyle bak øret, og er veldig fornøyd med disse
![]() |
#16 |
![]() Sv: AirPods eller Earbuds eller noe?Jeg endte opp med å kjøpe noen billige nå i første omgang. Sudio D1 som var på tilbud til 399. Jeg syntes det var helt umulig å velge, så jeg gikk for denne løsningen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|