|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
rakkarpus
|
![]() Mulig privat eiendom til nedfalls i offentlig romEn eiendom jeg ofte går tur med hunden ved har et skur som står helt inntil offentlig vei, og er veldig til nedfalls. En dag i vinter hørte jeg et brak når jeg var i nærheten, ganske sikker på at det var dette store skuret, som jeg tror har vært brukt som garasje før, som bevegde litt på seg, og ble enda skjevere og skakkere.
![]() |
#2 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Mulig privat eiendom til nedfalls i offentlig romRing kommunens kontakttelefon så setter de deg videre dit du skal. (Oslo Kommune har eget nettsted (bymelding.no) for å melde inn feil og mangler.)
![]() |
![]() |
#3 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mulig privat eiendom til nedfalls i offentlig romEr det fare for at bygningsdeler faller ned på kommunal veg ville jeg varslet kommunen som vegeier. Det vil si den enheten som har ansvar for drift av veger (her: Bydrift avd. Veg). Er det fylkesveg må Fylkeskommunen varsles, er det privat veg eller inne på privat område så har ikke kommunen noe med det å gjøre, da antar jeg det er politiet som er rette instans.
![]() |
|
|