|
Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pallekarm for dummies-trådenJeg har en pallekarm jeg engang satte poteter i. Har igrunnen ikke vært stelt på et par år og er vel rimelig gjengrodd. Problemet er, vel, det går jo hjort i hagen så¨, det spises jo en del av det som plantes... Har en til når jeg tenker meg om, som det engang var jordbær i, men den er vel 100% skvalderkål nå.
![]() |
#42 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Pallekarm for dummies-trådenJa, det må bli noe sånt Magica. Vi skal være hjemme mesteparten av sommeren, så tid skal vi ha. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Pallekarm for dummies-trådenJordbær er jo også veldig kjekt, og litt urter som man kan kjøpe ferdige. Lett å få til!
![]() |
#44 |
One of These Days
|
![]() Sv: Pallekarm for dummies-trådenJeg er som Maverick, tenker at i år skal jeg få det til, men så er jeg nesten ikke hjemme på sommeren og alt dør. Jordbær og ruccolasalat er det jeg har fått til. Skal prøve meg på gressløk i år. Det er jo nesten umulig ikke få til, men har faktisk klart å drepe gressløk også. Har hatt det før og det vokste over alle grenser. Målet i år er egentlig å sette blomsterløk så det kommer noe neste vår, grave opp ugress og plante litt jordbærplanter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Pallekarm for dummies-trådenDe jeg har sådd (tomater, sjalottløk, purre), vokser ikke noen ting etter at jeg flyttet dem fra mørkt og varmt, til lyst og kjøligere.
![]() |
|
|