|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags påskekrim skal du se? (2025)Jeg er akkurat ferdig med Line of Duty på tv2 pøay/britbox. Det tror jeg er den beste krimmen jeg noen gang har sett. Masse som forsvinner derfra nå i april så må bare pløye meg gjennom
![]() |
#62 |
interlektuell
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags påskekrim skal du se? (2025)Har sett Towards zero, den var ok, ganske langtrukken og jeg synes nok de tidligere versjonene var bedre (og savner Poirot og miss Marple på NRK TV), men fint med et gjensyn. Bergerac var meh, og litt irritert siden mannen spotta morderen før jeg gjorde det. Har spart på Vera og nedgravde hemmeligheter og skal se i helga, de bruker ikke å skuffe.
![]() |
#63 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hva slags påskekrim skal du se? (2025)Vi har også sett towards zero (den var for treig, kunne med fordel vært en film på halvannen time i stedet for tre episoder), og Bergerac som var helt grei. I kveld skal vi se Vera. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags påskekrim skal du se? (2025)Glasskuppelen. Svensk krim og veldig bra.
![]() |
#65 |
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags påskekrim skal du se? (2025)Vi har sett Shetland og Glasskuppelen, likte begge to. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags påskekrim skal du se? (2025)Det ble Wisting, Nedgravde hemmeligheter og Shetland i påsken. Likte alle tre veldig godt.
![]() |
#67 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva slags påskekrim skal du se? (2025)Jeg begynte med Nedgravde hemmeligheter. Det er jo ikke akkurat veldig uforutsigbart, men jeg er så glad i Sanjeev Bashkar så det gjør ikke noe.
![]() |
#68 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva slags påskekrim skal du se? (2025)Det ble sesong 5 og 6 av Nedgravde hemmeligheter, samt siste sesong av Shetland.
![]() |
#69 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva slags påskekrim skal du se? (2025)Vi har sett Shetland, Nedgravde hemmeligheter og The Residence. Sistnevnte var definitivt krim, men veldig ikke-britisk. Vi lo mer av den enn av de andre, men det er jo ikke alltid et mål å le av krim. Jeg synes den var ålreit.
![]() |
![]() |
#70 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hva slags påskekrim skal du se? (2025)Vi likte godt A mother's son (TV2 Play).
![]() |
#72 |
intro
|
![]() Sv: Hva slags påskekrim skal du se? (2025)Jeg sliter sånn med at jeg sovner utallige ganger når jeg ser krim (det gjøres kun i et stille hus etter midnatt), så her kommer et spørsmål fra meg, til Nedgravde hemmeligheter: Ble det noen gang sagt i rene ord hva som skjedde da drapsofferet døde? Tar gjerne et spoilet svar.
![]() |
![]() |
#73 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva slags påskekrim skal du se? (2025)
Ja.
![]() |
#74 |
intro
|
![]() Sv: Hva slags påskekrim skal du se? (2025)Tusen takk!
![]() |
![]() |
#75 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hva slags påskekrim skal du se? (2025)Ja, jeg så også det på NRK. Et lite sekund trodde jeg det hadde kommet nye episoder av alle favorittene.
![]() |
#76 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hva slags påskekrim skal du se? (2025)Det ble Shetland her, fordelt over 2 kvelder. Jeg synes fortsatt sesongene med Jimmy perez var best. Koselig location, da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hva slags påskekrim skal du se? (2025)
Ligger bare sju sesonger på Britbox, og de forsvinner på søndag. NRK viste sesong 8 nå, men de sju første er ikke tilgjengelige.
![]() |
|
|