|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Populære vesker ungdom (jente) 18 årJa, om noen måneder fyller mitt lille yndige pikebarn 18 år, selveste babyen min…. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Populære vesker ungdom (jente) 18 årHva hun kan finne på å ønske seg vil avhenge noe veldig med stil og personlighet, så her kan det være enorme variasjoner. Snuppa fikk Fjällräven-sekk da hun var på den alderen, men det høres helt feil ut til en som har ymtet frempå om veske.
![]() |
![]() |
#3 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Populære vesker ungdom (jente) 18 årI kategorien tote bag er det utrolig mye forskjellig å velge mellom, både pris og stilmessig. Fant denne artikkelen som du kanskje kan prøve å få henne til å se på "sånn tilfeldig" så du får en bedre ide. https://www.startsiden.no/bolig/tote...ce=chatgpt.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Populære vesker ungdom (jente) 18 årTakk for link! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Populære vesker ungdom (jente) 18 årHer er Longchamp vesker populært.
![]() |
#6 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Populære vesker ungdom (jente) 18 årSier det samme som Tjorven. I den alderen har de gjerne vokst fra ønsket om å ha det "alle andre" har, og begynner å leke med å finne sin egen stil. Som hos begge mine, på hhv 17 og snart 20, betyr at det aller helst skal være noe kult og unikt, kjøpt på bruktbutikk eller vintage-marked. Gjerne ekte skinn, men helst ikke identifiserbart, kjent merke. Det er med andre ord ingenting som er "safe" for mine, det er ganske håpløst for meg å skulle kjøpe noe, de må nesten se det selv.
![]() |
#9 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Populære vesker ungdom (jente) 18 år18 åringen har State of Escape tote, den rommer alt, og koster ca 3 800,-
![]() |
#10 |
--
|
![]() Sv: Populære vesker ungdom (jente) 18 år
Denne har 18-åringen her akkurat kjøpt seg og. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Populære vesker ungdom (jente) 18 årMoo sine vesker er fine, og blir finere og finere med bruk.
![]() |
#12 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Populære vesker ungdom (jente) 18 årNorske Hippi Grace har også mye fint.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|