|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#502 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du bakt i dag? IIIJeg bakte snurreboller med "Dubai-sjokolade", dvs. jeg byttet ut kanel og sukker i bollene med pistasjkrem, hakket kokesjokolade og en slags jukse-knafeh (laget at finstrimlet filodeig sprøstekt i ovnen med smør på). Det ble virkelig himmelsk godt, men kunne nok droppet jukse-knafeh for det ble ikke som originalen som jeg ikke fikk tak i. Men altså NAM på de bollene!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#503 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva har du bakt i dag? IIIGrytebrød til frokost
![]() |
#504 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Hva har du bakt i dag? IIIJeg har støpt halve sjokoladeegg som jeg har fylt med en luftig sjokolademousse. Laget litt påskete dilldall til pynt, det blir dagens dessert.
![]() |
#505 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva har du bakt i dag? IIITakk for oppskrift, nextlife. Ser ut til å være chtgpt-s go-to også, det der, i hvert fall hvis du mente piske smør og sukker hvitt .
![]() |
#506 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du bakt i dag? IIIJeg har bakt brød og kanelsnurrer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#507 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Hva har du bakt i dag? IIIOnsdag bakte jeg 11 tynne bunner til en høykake til minste mormorungen sin bursdag, samt lagde sjokoladekrem til fyll. Den skulle egenlig være ferdig i dag, men ble av ymse årsaker utsatt til neste helg en gang. Det betyr at det er bare å ta opp fra fryser, stable og fylle og at det kun er det gøye (pynting) igjen.
![]() |
#508 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hva har du bakt i dag? IIIJeg har ikke bakt, men sett bakemesterskapet Junior. Herlighet for noen herlige og flinke unge bakere! |
![]() |
![]() |
![]() |
#509 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva har du bakt i dag? IIIIgår, boller og vaffelrøre til loppemarked i helgen.
![]() |
#510 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva har du bakt i dag? IIII dag hadde vi mat fra Qatar, og det ble Luqaimat til dessert.
![]() |
#511 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Hva har du bakt i dag? III
I dag følger fortsettelsen på denne. Jeg skal lage ispinneformede capepops, lollipops og støpe pastellfargede sjokoladekuler kaken skal pyntes med.
![]() |
|
|