|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tidsklemma
|
![]() Hva bør vi ha med på et asiatisk koldtbordVi har konfirmasjon neste helg, og menyen er ikke helt i boks.
![]() |
#5 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Hva bør vi ha med på et asiatisk koldtbord
Bare nudler? Eller kanskje noen stekte nudler med noe?
![]() |
#6 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hva bør vi ha med på et asiatisk koldtbordMellomste ønsket seg sushi til konfirmasjonen. Det fikk han, men både fordi det er dyrt og noen av gjestene er litt kresne så fylte vi på med thailandsk "tapasmeny" fra catering og noen esker med pizza for de som er ekstra kresne...
![]() |
#7 |
koko
|
![]() Sv: Hva bør vi ha med på et asiatisk koldtbordOm det er rom for ei suppe/gryte også så kan eg melde om at kylling i rød curry blei stor suksess då eg serverte det på koldtbord.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bør vi ha med på et asiatisk koldtbordEnig i scampi og kyllingspyd med koriander og lime. Sistnevnte selges på på Coop Extra.
![]() |
#9 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Hva bør vi ha med på et asiatisk koldtbordSatay kyllingspyd er enkelt og veldig godt,
![]() |
|
|