|
Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Legge opp dressbukseMinsten har fått seg sin første "voksne" dress, og jeg må legge den litt opp på bena. Bør jeg bruke vliselin eller sy med tråd? Vil vliselin gjøre stoffet stygt på noe vis når jeg legger den ned igjen? Han vokser fort så best med noe som holder seg pent når jeg må legge ned igjen. I tillegg så er det fint med en løsning som holder når han tar buksen av og på.
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Legge opp dressbukseDu bør sy med nål og tråd. Brett opp, sett i knappenåler og sy fra vrangsiden. Sy med sting som vises så lite som mulig på rettsiden. Stinget heter faldesting, det ligger mange videoer rundt om på nett som viser. Bruk tråd som er så lik stoffargen som mulig. Dette gir en søm som holder, som ikke er synlig fra rettsiden og som enkelt kan fjernes uten spor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Legge opp dressbukseTusen takk, Lhi-My. Det var til god hjelp.Det er lenge siden jeg har gjort det, så en grundig forklaring var supert.
![]() |
![]() |
|
|