Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva er du villig til å betale for kaffe på kafé?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-25, 10:17   #1
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er du villig til å betale for kaffe på kafé?

Dette er min hverdagsluksus, og jeg bruker nok en god del på et år. Dog synes jeg at da det bikker 70 kr for en latte er det dyrt. Men mange tar jo en øl eller tre ute stadig vekk - kaffen er min "fredagspils"/helgekos/ladestund.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-25, 10:58   #2
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg kjøper så sjelden kaffe på kafé, så jeg betaler det det koster.

Samme her. Jeg har god kaffe hjemme, og drikker sjelden kaffe etter frokosttid.

Gammel 07-05-25, 12:02   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Dette er min hverdagsluksus, og jeg bruker nok en god del på et år. Dog synes jeg at da det bikker 70 kr for en latte er det dyrt. Men mange tar jo en øl eller tre ute stadig vekk - kaffen er min "fredagspils"/helgekos/ladestund.

Da synes jeg du skal fortsette å kose seg med det. Det er for min egen del jeg synes at kaffeprisen gjør at det ikke er verdt det.

Det er nok av folk som er villige til å betale. Snuppa jobber på et bakeri, som riktignok er ekstremt sentralt plassert, men der er det fullt hele åpningstiden 7 dager i uka.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:53.