|
Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hage 2025
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Hage 2025Det er plantene som skulle prøvd hardere, Pøblis.
![]() |
#63 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Hage 2025Hagen min har ligget brakk på grunn av kommunale gravearbeider, så jeg starter på jobben med å grave fram noe dyrkejord fra under skvallerkål og kveke og ellers med ganske blanke ark. Det er både inspirerende og frustrerende, for det er blytungt fysisk arbeid og et vell av muligheter samtidig. Prøver å ikke bli altfor urealistisk i drømmene, men det er ikke så lett for meg. : peker på nick:
![]() |
#64 |
Prøver seg frem
Medlem siden: Oct 2013
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hage 2025
Oi, tomater skulle jo jeg også så i år! Hva om de står varmt inne og så i god le ute fra juni? Noen sjanse tro? Eller er jeg for seint ute som vanlig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Hage 2025Etter at alt inne i drivhuset havnet opp-ned i EN haug, har vi forundringspakker. Jeg fant ut at myyye salat vokser i en klump, så det må skilles om litt. Tror det er litt purre mellom salaten, så er jec usikker på resten jeg sådde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hage 2025Har vært 90 jakt etter sommerblomster i dag. Det er sprøtt dyrt. Kjøpte et par amper, trolig deler jeg dem og planter om. Tror jeg satser p0 pelargon8ene som står inne fortsatt 8g frø. Må potte litt om og gjødsle. Når jeg leser om de som ikke har klart seg ute beholder jeg mine inne litt til. Har vel åtte som har overvintret og satt like mange stiklinger.
![]() |
|
|