|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Tylor, the creator på Oslo Spektrum. Ungdommer alene?Må nesten oppdatere her. Snakket med en som føler akkurat nå han har vært på sitt livs konsert. Han sa hadet på Værnes igår og pappaen så ryggen på gutten forsvant elegant gjennom sikkerhetskontrollen. Han lovet å holde sin litt mer bekymra mor oppdatert underveis. Så fikk melding om at han hadde funnet gate og var klar til boarding, når han landet og funnet dem han skulle møte på Gardermoen, når de dro til byen alene og fortalte hva de planla, når de var i spektrum, når de kom ut fra spektrum og når de var hjemme hos onkel på Godlia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Tylor, the creator på Oslo Spektrum. Ungdommer alene?Så bra at han fikk en så fin opplevelse!
![]() |
#27 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Tylor, the creator på Oslo Spektrum. Ungdommer alene?Mine to jobbet på konserten, og gjorde det fra steder i lokalet hvor man fikk med seg det meste/alt. Begge rapporterer at dette er den råeste konserten de har vært på.
![]() |
![]() |
#28 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Tylor, the creator på Oslo Spektrum. Ungdommer alene?Godt å høre at det ble en fin kveld. Det stemmer med rapportene jeg fikk fra min egen sønn som sendte noen snapper i går kveld. Har fulgt med på kartet at de faktisk rakk flyet hjem i morges. Får heller være at de er litt trøtte på skolen i dag.
![]() |
#29 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Tylor, the creator på Oslo Spektrum. Ungdommer alene?Nesten litt imponert over guttungen også. I dag tok han banen ned til byen i god tid for han ville på platekompaniet og kjøpe seg LP. Satte seg i sola ved operaen med kald drikke før han ruslet til oslo s og fant rett spor. Skikkelig mestringsfølelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|