Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-04-25, 10:05   #521
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråd

Folk som knytter sammen treningsstrikker på treningssenteret og bare etterlater dem sånn. Det er jo umulig å få dem fra hverandre igjen, og da er de ubrukelige for andre.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-25, 18:43   #522
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Passet er ugyldig hvis du ikke ligner på deg selv på bildet, så absolutt gyldig grunn.

Hvem sa at jeg ikke ligner på bildet?

Jeg syns det er helt håpløst at man skal ta av seg briller, ha alt hår borte fra ansiktet og på toppen av det hele skal hente fram ørene slik at de synes. Ja, og så må øynene være helt åpne (det var nok særlig her jeg gikk på en liten smell under fotograferingen) og man skal ikke smile. Særlig de to siste er det som var vanskelig under fotograferingen. Ja, og å vise fram ørene. Jeg viser vanligvis ikke fram ørene!

Heldigvis trengte jeg ikke vise fram passet.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-25, 22:01   #523
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Gammel 03-05-25, 18:53   #524
Shun
Er fornøyd

Medlem siden: Jan 2011
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Det hadde vært innmari deilig med en liten regnskur nå - jeg er helt slått ut av bjørkepollenspredningen for tiden, og sover gjerne tolv timer om natten og er supertrøtt store deler av dagen.

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-25, 19:08   #525
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Her sludder det…

Gammel 04-05-25, 15:49   #526
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Jeg er så trøtt...

Gammel 04-05-25, 20:38   #527
Shun
Er fornøyd

Medlem siden: Jan 2011
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

I dag har pollenallergien kjentes ut som om jeg har bronkitt; jeg er litt sliten for tiden.

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-25, 21:02   #528
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært tre fine netter på Havila sørgående, men i går og spesielt i dag er jeg syyyhk. Vondt i halsen, og nå har jeg sovet for tredje gang i dag.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-25, 06:40   #529
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Nok en natt med lite og dårlig søvn.

Gammel 05-05-25, 08:51   #530
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Busselskapet vil at vi skal bruke Entur. Men når jeg nå skal dra fra en sone jeg allerede har månedsbillett for og skal til neste sone så må jeg betale fullpris.
Hadde jeg hatt kortet de har så kunne jeg bare lagt til sona jeg skal til.

Gammel 05-05-25, 12:38   #531
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Star, er du sikker? Jeg bor i en annen del av landet enn deg og da jeg skulle reise fra min sone til en jeg ikke ofte reiser til så klarte jeg ikke å finne en god måte å kjøpe billett på. I etterkant så har jeg funnet ut at siden jeg hadde mndkort i min sone så trengte jeg ikke billett til neste sone fordi det var en landingssone eller noe.

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-25, 13:33   #532
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg spurte busselskapet og fikk da beskjed om at jeg måtte kjøpe full billett. Og da sa jeg spesifikt hvor jeg skulle (samme som i dag).

Gammel 10-05-25, 18:03   #533
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Gammel 12-05-25, 12:34   #534
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Mandag = veldig sliten = alt og alle.

Gammel 12-05-25, 13:35   #535
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det lov til å gruffe litt over at mannen min er så vanvittig tidsoptimist?

Vi kom oss i konfirmasjon i går. Bare litt forsinket i en familie hvor alle andre er tidlig ute. Men ikke uten at vi klarte å bli ganske sure på hverandre først.

Gammel 12-05-25, 13:36   #536
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er det tidenes blåmandag. Jeg har glemt brillene mine hjemme, så jeg kan ikke gjøre noe nærlesearbeid.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-25, 14:39   #537
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 313
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Jeg er så lei av å være sliten og lei meg og lei av meg.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-25, 14:46   #538
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Gammel 12-05-25, 16:53   #539
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Klem til dere som trenger det

Gammel 12-05-25, 17:41   #540
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er også dum i både pysjamas og frakk for tiden og det er så utrolig utmattende!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:43.