|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
Se resultatene: Hvilket digitalt møteromsverktøy bruker du på jobb? | |||
Teams |
![]() ![]() ![]() ![]() |
84 | 91,30% |
Zoom |
10 | 10,87% |
Google Meet |
5 | 5,43% |
Annet |
4 | 4,35% |
Jeg bruker ikke digitalt møteromsverktøy på jobb |
0 | 0% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 92. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hvilket digitalt møteromsverktøy (Teams/Zoom etc) bruker du på jobb?Vi bruker Teams til mye mer, som er uvurderlig for meg i jobbsammenheng. Lagring og deling av filer i ulike grupper - utrolig effektivt og ryddig.
![]() |
#42 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket digitalt møteromsverktøy (Teams/Zoom etc) bruker du på jobb?Vi har både teams og Webex. Staten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hvilket digitalt møteromsverktøy (Teams/Zoom etc) bruker du på jobb?
Jeg har også velutviklet hat mot Teams-møter og er villig til å strekke meg langt for å unngå det. Det ble overdose i pandemien, rett og slett.
![]() |
#44 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvilket digitalt møteromsverktøy (Teams/Zoom etc) bruker du på jobb?Jeg synes Teams-møter er helt gull, for da kan jeg ha mye hjemmekontor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvilket digitalt møteromsverktøy (Teams/Zoom etc) bruker du på jobb?Teams. Stort britisk universitet. Vi bruker det til mye annet enn bare videomøter.
![]() |
#46 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Hvilket digitalt møteromsverktøy (Teams/Zoom etc) bruker du på jobb?Teams og Norsk helsenett.
![]() |
|
|