Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hvilket digitalt møteromsverktøy (Teams/Zoom etc) bruker du på jobb?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Se resultatene: Hvilket digitalt møteromsverktøy bruker du på jobb?
Teams 84 91,30%
Zoom 10 10,87%
Google Meet 5 5,43%
Annet 4 4,35%
Jeg bruker ikke digitalt møteromsverktøy på jobb 0 0%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 92. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-25, 10:32   #41
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilket digitalt møteromsverktøy (Teams/Zoom etc) bruker du på jobb?

Vi bruker Teams til mye mer, som er uvurderlig for meg i jobbsammenheng. Lagring og deling av filer i ulike grupper - utrolig effektivt og ryddig.

Gammel 18-05-25, 13:37   #42
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Vi har både teams og Webex. Staten.
Måtte sjekke litt opp nå. For vi har tidligere fått beskjed at vi bare får bruke teams bare internt. Men nå sjekket jeg opp hvordan system ansvarlig har satt opp systemet og med generelt bruk så er ikke den spesielt sikrere. Forskjellen jeg ser er at Microsoft kan «se» hvem man har hatt møte med mer enn cisco kan. Og så har den mulighet for å slå på ende til ende kryptering, men det må faktisk gjøres noe ingen gjør.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-25, 08:05   #43
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg svarte feil. Det skulle være Teams, men i praksis bruker vi det heldigvis ikke etter pandemien. Jeg virkelig hater dette verktøyet og disse møtene. Våre digitale møter foregår per telefon.

Jeg har også velutviklet hat mot Teams-møter og er villig til å strekke meg langt for å unngå det. Det ble overdose i pandemien, rett og slett.
Jeg har vært styremedlem i en organisasjon med et medlem som sterkt ønsker Teams-møter. Nå har jeg sagt fra meg vervet.

Gammel 19-05-25, 08:47   #44
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes Teams-møter er helt gull, for da kan jeg ha mye hjemmekontor. Det hadde uansett ikke hjulpet om jeg var mer på kontoret, for det er som regel noen utenfor Norge (vi er i mange land i Europa, flere i Amerika og noen få i Aisa eller en leverandør som skal være med i møtet. En i mitt team bor i Sverige. Vi ansetter dessuten ofte folk der det ikke spiller noen rolle hvor de bor. Derfor blir det naturlig mye Teams-møter. På sikt tror jeg dette kan være positivt for distriktene og utkants-Norge.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-25, 17:33   #45
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Teams. Stort britisk universitet. Vi bruker det til mye annet enn bare videomøter.

Jeg synes det fungerer til noen få typer møter, men hater det til alle typer møter der det er mer enn 2–3 deltagere og hvor det er viktig å få til ordentlig menings- og idéutveksling.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-25, 20:10   #46
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Teams og Norsk helsenett.
(Jobber i helseforetak)

Har mest digitale møter der jeg viser fram noe som de andre ser på, fulgt av en kort diskusjon etterpå. Det fungerer digitale møter fint til. Digitale diskusjonsmøter liker jeg ikke noe særlig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:51.