|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Rimelig hagefest - litt dårlig planlegging her - hjelp?Googlet for å finne bilde av hvordan jeg tenkte du kunne servere maten
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Rimelig hagefest - litt dårlig planlegging her - hjelp?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Sv: Rimelig hagefest - litt dårlig planlegging her - hjelp?Å bruke 02-gutten hadde jeg ikke tenkt på. Dersom det skal serveres kan jo han og kjæresten kanskje gjøre det ja. Eventuelt forsyne folk med den maten jeg lager om jeg går for gryte av noe slag (nå er jeg i tenkeboks om jeg skal servere småretter av ymse slag eller bare en stor chilli-gryte med brød og kanskje litt salat).
![]() |
#24 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Rimelig hagefest - litt dårlig planlegging her - hjelp?Jeg synes chili con carneidéen var godt.
![]() |
#26 |
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rimelig hagefest - litt dårlig planlegging her - hjelp?Vi skal bruke tenåringene som "postmannskap" på noen av aktivitetene. Av underholdning tenker jeg å dele i grupper og ha ulike lagkonkurranser. Quiz, luftgeværskyting, og et par til som jeg må komme på først. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Sv: Rimelig hagefest - litt dårlig planlegging her - hjelp?Musikkbingo kan være gøy.
![]() |
#28 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rimelig hagefest - litt dårlig planlegging her - hjelp?
Dette er noen år siden, jubilanten nærmer seg med stormskritt neste jubileum. Kan ikke huske du var der.
![]() |
|
|