Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Rimelig hagefest - litt dårlig planlegging her - hjelp?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-25, 01:34   #21
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rimelig hagefest - litt dårlig planlegging her - hjelp?

Googlet for å finne bilde av hvordan jeg tenkte du kunne servere maten

Hvis du kjøper noen halvliter glass, så kan du sette ett slikt fat på fire glass, så du får hevet maten opp fra bordet.

Gammel 18-05-25, 12:24   #22
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Min venn holdt tale på egen 50-årsdsg der gjestene ble presentert etter når jubilanten ble kjent med dem. Det var mange fra ulike miljøer så det var en fin måte å få presentert alle på. Mye underholdning synes ikke jeg man trenger.

Lurer på om vi kan ha vært i samme 50-årslag Jeg var i gruppen "barndomsvenner og familie"

Funket fint hvertfall sånn presentasjonsvis, men vi var gruppert på bord ettersom i hvilken gruppe vi var og det syntes jeg ikke funket så fint for _meg_ siden de jeg kjente var på "tvers" av alle bordene siden jeg tross alt hadde kjent henne i et halvt hundre år. Men funket jo fint for f.eks studiekamerater fra univ, og jobbkolleger fra ..., osv. Fin måte å gjøre det på!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-25, 14:11   #23
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å bruke 02-gutten hadde jeg ikke tenkt på. Dersom det skal serveres kan jo han og kjæresten kanskje gjøre det ja. Eventuelt forsyne folk med den maten jeg lager om jeg går for gryte av noe slag (nå er jeg i tenkeboks om jeg skal servere småretter av ymse slag eller bare en stor chilli-gryte med brød og kanskje litt salat).

Tenker jeg dropper underholdning, men setter opp en liten "scene" med noe gitarer og rytmegreier så de gjestene som har lyst til å spille kan gjøre det. Jeg forventer ikke at de gjør det, for de er folk som stort sett spiller fast i byen og jo kommer på en frikveld, men erfaringsmessig så vet jeg at noen av dem kommer til å ta gitaren om den står der ... Om været er fint da. Gidder ikke rigge til det der om det regner. Mulig jeg setter opp pa-anlegg også og mikrofoner, men det kommer også an på været og om jeg gidder styre med det (her kan jo forresten også guttungen og kjæresten være bærehjelpere). Om pa-anlegget er ute så kan det jo spilles musikk fra spotify også der.

Gammel 19-05-25, 19:32   #24
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes chili con carneidéen var godt.

Vi var 20 stk (inne) på min 50-årsdag, og den eneste underholdningen jeg planla var velkommentalen min der jeg presenterte alle gjestene med en slags rød tråd, og så hadde jeg sjokoladequiz i grupper. J, så viste jeg bilder av alle gjestene på skjerm. Det kom tale fra noen av gjestene også.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-25, 21:27   #25
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Vi hadde musikkbingo på 16. mai, det var gøy!

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-25, 08:28   #26
Frk_Fryd
i tåka

Frk_Fryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi skal bruke tenåringene som "postmannskap" på noen av aktivitetene. Av underholdning tenker jeg å dele i grupper og ha ulike lagkonkurranser. Quiz, luftgeværskyting, og et par til som jeg må komme på først.
Jeg vet det er delte meninger om selskapsleker, men jeg synes det er en fin måte for folk å bli kjent og dra festen i gang.

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-25, 09:24   #27
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Musikkbingo kan være gøy.

Selskapsleker har jeg verken plass eller ork til å styre med, men en liten bingo til maten er jo mulig.

Gammel 20-05-25, 09:32   #28
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Lurer på om vi kan ha vært i samme 50-årslag Jeg var i gruppen "barndomsvenner og familie"

Dette er noen år siden, jubilanten nærmer seg med stormskritt neste jubileum. Kan ikke huske du var der.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:47.