Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Parfyme

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-25, 07:33   #1
Nada
Svada

Nada sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Spørsmål

Parfyme

Hva er din favoritt om dagen?

Gammel 21-05-25, 08:09   #2
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Parfyme

Acorelle velvet rose

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-25, 09:43   #3
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Blanche fra Byredo. Det er min sommerparfyme

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-25, 09:44   #4
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

BYREDO bal d`Afrique bruker jeg. De har også en som er mer sommer, med appelsinblomst så vidt jeg husker. Den heter BYREDO Sundazed. Lurer på om jeg må ha den til sommeren. Synd de er så dyre.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-25, 11:06   #5
Nada
Svada

Nada sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Acorelle velvet rose

Å, den hørtes nydelig ut! Har satt på varsling for å få beskjed når den kommer inn på lager igjen.

Gammel 21-05-25, 11:07   #6
Nada
Svada

Nada sin avatar

Standard

Min favoritt om dagen er Guerlain Aqua Allegoria Forte Mandarin Basilic.

Gammel 21-05-25, 11:52   #7
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nada, her.

Å, den hørtes nydelig ut! Har satt på varsling for å få beskjed når den kommer inn på lager igjen.

Den er veldig lett og behagelig. Fås kjøpt andre steder og, her for eksempel.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-25, 12:03   #8
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

De få gangene jeg tilfører kroppen parfyme så er det Chanel no 5. Jada, jeg vet jeg er hunngammel.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-25, 12:15   #9
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker mest Marc Jacobs Daisy. Jeg har også brukt Perfect fra samme designer.

Jeg har en liten flaske Flora fra Gucci som bor i toalettmappen. Tror det er den rosa (Gorgeous)

På kontoret mitt (hjemmekontor) står en flakong med Burberry Brit, usikker på om det er Burberry Brit sher, eller vanlig.
Jeg har brukt opp den fra Burberry som heter My Burberry Blush.

Jeg har lyst på en som er mindre blomsteraktig enn alle de jeg har nå. Noe med sedertre og musk eller noe. Noe tyngre. Aner ikke hva, for jeg har ikke vært på lukterunde.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-25, 12:31   #10
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Bruker ikke parfyme, av hensyn til meg selv og av hensyn til andre. Jeg vil anbefale alle å vurdere parfymebruken og redusere det til et minimum.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-25, 15:43   #11
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Wow, Lille_meg. Kom du inn i tråden bare for å vifte med pekefingeren?

Jeg kan heller ikke bruke parfyme i det daglige, fordi jeg jobber i åpent kontorlandskap. Men jeg liker å ha på meg bittelitt parfyme en sjelden gang, når jeg skal pynte meg litt ekstra, og ikke skal på jobb. Det skal veldig lite til, fordi jeg ikke er vant med å bruke det, og en parfyme varer i årevis. Men kunne godt tenke meg noe nytt, for jeg blir jo lei av å bruke den samme, så jeg følger tråden. Skulle ønske flere parfymer kom i mindre pakker, de er så dyre, og for min del er det ikke nødvendig med store mengder. Jeg rekker å bli lei dem lenge før det blir tomt.

Min datter kjøper mye parfyme på 'tise, så det kan være et godt tips. Det er nok mange som meg, som kjøper en parfyme, og går lei av duften lenge før den er oppbrukt, eller som finner ut at den ikke passer helt likevel.

Gammel 21-05-25, 15:54   #12
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det at man eier parfymer betyr ikke at man drukner seg i dem hver dag, nei. Jeg dropper det alltid når jeg skal på sykehuset eller til fastlegen. Tidligere når jeg jobbet med barn brukte jeg det heller ikke. Nå er jeg nesten bare hjemme og da er det en av mine luksusting å bruke, men oftes bruker jeg bare en kroppspay av noe billigere type enn parfyme. Dey blir som å bruke bodylotion med parfyme, føler jeg. Jeg bruker aldri bodylotion.

Sist redigert av Karamell : 21-05-25 kl 16:04.
Gammel 21-05-25, 16:11   #13
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

For tiden er går det i Lancome sin "La Vie Et Belle".

Gammel 21-05-25, 16:14   #14
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tåler parfyme veldig dårlig (både egen og andres), men syns allikevel det kan være godt med gode lukter og ønsker meg denne så jeg kan bruke en gang hvert jubelår når jeg får det for meg. Den er veldig mild og jeg liker lukten godt. Som My skulle jeg også ønsket de kom i mindre flasker.

Gammel 21-05-25, 16:20   #15
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Akkurat nå bruker jeg Gucci Bamboo.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-25, 16:44   #16
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Wow, Lille_meg. Kom du inn i tråden bare for å vifte med pekefingeren?

Jeg kan heller ikke bruke parfyme i det daglige, fordi jeg jobber i åpent kontorlandskap. Men jeg liker å ha på meg bittelitt parfyme en sjelden gang, når jeg skal pynte meg litt ekstra, og ikke skal på jobb. Det skal veldig lite til, fordi jeg ikke er vant med å bruke det, og en parfyme varer i årevis. Men kunne godt tenke meg noe nytt, for jeg blir jo lei av å bruke den samme, så jeg følger tråden. Skulle ønske flere parfymer kom i mindre pakker, de er så dyre, og for min del er det ikke nødvendig med store mengder. Jeg rekker å bli lei dem lenge før det blir tomt.

Min datter kjøper mye parfyme på 'tise, så det kan være et godt tips. Det er nok mange som meg, som kjøper en parfyme, og går lei av duften lenge før den er oppbrukt, eller som finner ut at den ikke passer helt likevel.

Det var da voldsomt som du reagerer på en ganske så forsiktig påminnelse om at andre kan reagere, og å anbefale at man vurderer bruken. Noe du tydeligvis gjør allerede.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-25, 16:45   #17
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har fått eller kjøpt en del parfymer som ikke er noe for meg. Av nevnte her i tråden har jeg både Gucci Bamboo og Daisy Marc Jacobs og flere andre stående hjemme omtrent ubrukt. Har også et par andre så hvis noen er interessert i å kjøpe veldig pent brukte parfymer billig, er det bare å si fra. Hos meg er de bare dekorasjon på badet.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-25, 17:29   #18
Anne C

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne fra Chloe er min favoritt: https://www.kicks.no/chloe/parfyme/d...ense-edp-30-ml

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-05-25, 17:33   #19
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Jeg tror jeg har to La vie est belle jeg ikke får til å bruke. Jeg får til å bruke det meste, men den lukter helt ekstremt mye på meg, selv om jeg i utgangspunktet liker lukten.

Gammel 21-05-25, 18:35   #20
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Det var da voldsomt som du reagerer på en ganske så forsiktig påminnelse om at andre kan reagere, og å anbefale at man vurderer bruken. Noe du tydeligvis gjør allerede.

Synes du det var en voldsom reaksjon?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:46.