|
Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#941 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Såpekassetråden #4
Vi har en mail her med over 1000 mottagere. Jeg har begynt å skrive til avsender at «recall» asap kan hjelpe på intern mail på egne servere. Det hagler på «ikke min faktura» og «vennligst slutt å svare på denne mail». Det var ille på barneskolen også, alltid et par som bare måtte ha alle på kopi for en smiley.
![]() |
#942 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Haha, jeg jobbet i et stort internasjonalt selskap i mange år, og innimellom klarte noen å sende epost til alle - hvilket var mellom 8 000 og 10 000 ansatte i perioden jeg jobbet der. Hver gang var det en haug som svarte, både offshorearbeidere og kontoransatte, pluss ledelse. Den ene gangen var den en offshore som - midt i rekka av alle "ta meg av denne eposten" - svarte "I am Geronimo!". Jeg fikk meg iallfall en god latter.
![]() |
#943 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
|
![]() |
![]() |
![]() |
#944 |
|
![]() Sv: Såpekassetråden #4Hvis dere ikke har sett «No other land» må dere se den! Fatter ikke at verden bare kan se på dette og akseptere.
![]() |
![]() |
#945 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() Sv: Såpekassetråden #4Hvordan er det mulig at Stortinget ser ut til å skulle vedta innføring av Norgespris? Er det ingen voksne hjemme?
![]() |
#947 |
Medlem siden: Sep 2007
Ha ha, nå kom jeg til å tenke på en mail om hvem som skulle bake kaker til en greie som gikk ut til alle ansatt i kommunen jeg jobber i. Samme opplegget. Men det som var mest morsomt er jo de som sender kjeft i retur til alle på lista. |
![]() |
![]() |
![]() |
#948 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Såpekassetråden #4annemede!
![]() |
#949 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er ganske vilt! Jeg har et årsforbruk på cirka 5000 kwh - riktignok med bevisst ENØK-atferd og peisovn i tillegg til elektrisitet. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|