Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

That time of year, kjole uten strømpebukse

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-25, 19:28   #21
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: That time of year, kjole uten strømpebukse

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Det vet jeg faktisk ikke. Men de leverer raskt og jeg har bare gode erfaringer med de.

Høres bra ut jeg er bare litt innebygget skeptisk til .com-adresser.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-25, 19:53   #22
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Høres bra ut jeg er bare litt innebygget skeptisk til .com-adresser.

Ja det er jeg enig i. Men jeg har handlet fra de mange ganger over mange år. Sendte sist inn en bestilling i dag faktisk.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-25, 21:33   #23
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Blå, her har du de samme på britisk Amazon. Jeg har brukt disse i årevis.

Lekre. Takk

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-25, 21:40   #24
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lekre og lekre, ville vel heller kalt dem funksjonelle! De finnes i mange merker, for eksempel har de noen på Marks & Spencer. Det er bare å google "slip culottes" eller "pettipants", så finner man masse.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-25, 21:46   #25
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg bruker disse (tror jeg, mine er noen år gamle) fra Zizzi, og de ruller ingen veier, og alt ruller på meg. Nå er de egentlig alt for store, men de ruller ikke likevel. De er litt lange hvis du liker korte kjoler bare, ellers meget fornøyd.

https://www.zizzi.no/sykkelshorts-me...0011U1101.html

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-25, 08:52   #26
Novla
Bør lage seg en tittel selv

Novla sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av pippo, her.

De fra Miss Mary er veldig gode!

+1 på Miss Mary!

De er superbehagelige, blir ikke klamme og sitter som støpt, men uten ubehagelig stramming. Tror jeg etter hvert har kjøpt 4-5 stykker i forskjellige farger.

Gammel 22-05-25, 08:57   #27
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte noen fra KappAhl som funker veldig bra på meg ihvertfall. Bred blonde oppe og nede på dem.
https://www.kappahl.com/nb-no/dame/u.../shorts/410639

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-25, 09:01   #28
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere bruker disse lange trusene utenpå andre truser, ikke sant? Som en slags shorts.

Gammel 22-05-25, 09:17   #29
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Dere bruker disse lange trusene utenpå andre truser, ikke sant? Som en slags shorts.

Ja, jeg bruker utenpå, i stedet for strømpebukse liksom.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-25, 09:25   #30
Shun
Er fornøyd

Medlem siden: Jan 2011
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Nei, jeg bruker Sloggiene som vanlige truser.

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-25, 09:32   #31
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har mange forskjellige (jeg bruker dem også sammen med strømpebukse, jeg er 2/3 apekatt og kan ikke ha kjole og bare truse, det ville skapt mange pinlige situasjoner jeg er omtrent like diskret som en fireåring i kjole på juletrefest) og de best er de sykkelshortsene jeg har kjøp på Bara Sportswear. Dyre men bra.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-25, 10:03   #32
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja.

Gammel 22-05-25, 11:31   #33
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det teit å spørre om hvorfor dere bruker disse greiene? Jeg så en som skrev noe i retning av at man skulle skjule noe. Og da føler jeg meg litt dum, for jeg bruker kun truse under alle slags kjoler. Og ja, i stormen i går blåste en kort kjole opp og avslørte alt, men det skjer ytterst sjelden, og jeg er heller ikke så flau over det hvis det skulle skje.

Bør jeg være litt mer tildekket? Hilsen snart femtiåring.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-25, 11:32   #34
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Vi har nok ulike lår…

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-25, 11:36   #35
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi går med dem fordi vi ikke liker gnagsår på innsiden av gnisselårene våre.

Gammel 22-05-25, 11:51   #36
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker talkum for å løse den problemstillingen om sommeren. (Ellers i året går jeg med strømpebukser.)

Gammel 22-05-25, 11:54   #37
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Standard

Talkum duger ikke for meg.

Gammel 22-05-25, 11:57   #38
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Er det teit å spørre om hvorfor dere bruker disse greiene? Jeg så en som skrev noe i retning av at man skulle skjule noe. Og da føler jeg meg litt dum, for jeg bruker kun truse under alle slags kjoler. Og ja, i stormen i går blåste en kort kjole opp og avslørte alt, men det skjer ytterst sjelden, og jeg er heller ikke så flau over det hvis det skulle skje.

Bør jeg være litt mer tildekket? Hilsen snart femtiåring.

Som jeg insinuerte i mitt første innlegg, så har det med at mange har lår som møtes når man beveger seg.

Jeg bestilt et par nå på Lindex, tror jeg. Tenker utenpå vanlig truse, ja. Jeg har aldri tenkt at man burde ha for å dekke seg mer til. Jeg vil egentlig heller at noen skal se trusa mi enn sånne sykkelshorts.

Sist redigert av Karamell : 22-05-25 kl 13:50.
Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-25, 12:02   #39
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette. Mindre svette lår. Og:

For å føle meg mer påkledt
For at kjoler og skjørt skal falle penere (utenpå en glatt sykkelshorts)
For at magen oppleves finere med en høy, sømløs shorts i livet
For at det skal være litt varmere (gjelder i Norge, hovedsakelig) - men også mindre svett, altså
Fordi det er veldig praktisk og dekkende på sykkel
For å kunne stikke telefonen i en sidelomme (gjelder treningssykkelshorts og sykkel - da måles også skritt )

Gammel 22-05-25, 13:02   #40
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Som jeg insinuerte i mitt første innlegg, så har det med at mange har lår som møtes når man beveger seg.

Jeg bestilt et par nå på Lindex, tror jeg. Tenker utenpå vanlig truse, ja. Jeg har aldri tenkt at man burde ha for å dekke seg mer til. Jeg vil egentlig heller at noen skal se trusa mine enn sånne sykkelshorts.

Jeg oppfattet ikke den insuineringen og trodde det handlet om å ikke vise trusa. Sorry.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:02.