|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Hva er det optimale gulvet i et vaskerom?Hva er best/penest/mest praktisk å ha som gulv i et vaskerom? I rommet skal det også være en del tekniske ting som varmtvannsbereder og bergvarmepumpe. Sist redigert av Pelen : 21-05-25 kl 12:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
heimføing
|
![]() Sv: Hva er det optimale gulvet i et vaskerom?Jeg hadde valgt våtromsbelegg. Det går også litt opp på veggene (5 cm kanskje) og sveises i skjøter, så man kan ha et lite basseng på golvet uten å få bekymringsrynker. Eller man får det kanskje fordi sluket er tett da... men golvet holder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det optimale gulvet i et vaskerom?Jeg har vinyl, denne: |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det optimale gulvet i et vaskerom?Jeg har dette i grønt på kombinert bad/vaskerom og elsker det: |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Hva er det optimale gulvet i et vaskerom?Jeg har det samme som Neket og synes det er veldig fint og praktisk.
![]() |
#7 |
Nærmer seg
|
![]() Sv: Hva er det optimale gulvet i et vaskerom?Stemmer med i gjengen om gulvbelegg, det har vi på vaskerom og begge bad på hytta (fra 2019) og det er så praktisk lunt og fint at jeg skal ha det her hjemme og når vi skal bytte ut de førti år gamle badene her.
![]() |
#8 |
heimføing
|
![]() Sv: Hva er det optimale gulvet i et vaskerom?Så bra at jeg ikke var den eneste som foreslår belegg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva er det optimale gulvet i et vaskerom?I vårt nye hus har vi fliser på gulvet både i vaskerommet og i teknisk rom, der varmtvannsberederen står. jeg er veldig fornøyd med det - det er pent og praktisk. vi har gulvvarme i begge rom.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hva er det optimale gulvet i et vaskerom?
Her også.
![]() |
#12 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hva er det optimale gulvet i et vaskerom?Kan man, sånn helt teoretisk, legge det oppå flis ? Med kanskje bare nye varmekabler oppå flisa ?
![]() |
|
|