Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Frisørtips i Oslo

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-06-25, 10:38   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1281
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Frisørtips i Oslo

Frisøren min har sluttet.

Jeg trenger tips til en snill frisør som ikke blir for sint på meg når jeg kommer med delvis hjemmefarget, delvis hjemmeklippet, veldig slitent hår som ikke blir behandlet som det fortjener, men tar tak og kan finne både farge og klipp som funker for meg.

:snufs:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-25, 11:17   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frisørtips i Oslo

Jeg er ikke så snill med håret mitt. Mange frisører kan finne på å gi meg tilbakemeldinger på hvordan jeg (ikke) behandler det. Det har jeg aldri opplevd når jeg går til Floke. Det er ikke gratis, men siden jeg går til frisøren langt under en gang i året, så betaler jeg gjerne.

Og så må jeg si at jeg digger navnet deres.

Gammel 17-06-25, 11:28   #3
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Frisøren min har sluttet.

Jeg trenger tips til en snill frisør som ikke blir for sint på meg når jeg kommer med delvis hjemmefarget, delvis hjemmeklippet, veldig slitent hår som ikke blir behandlet som det fortjener, men tar tak og kan finne både farge og klipp som funker for meg.

:snufs:

Jeg går til Malin hos Hope (rett nede i veien for Tjorvens Floke). Hun er flink, søt, god venn av pøbelprinsessen og opererer et par dager i uken på Hope litt nærmere der du bor. Hun vil ikke finne på å kjefte på deg, og du kan namedroppe både pp og meg.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-25, 13:48   #4
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min frisør Hanna hos Remedy er både hyggelig, musikk- og populærkulturkompetent og har gjort det meste med eget hår så hun blir ikke sint. Hun er tidligere kollega av Ragnar.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-25, 13:57   #5
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tåler i og for seg å få berettiget kjeft av frisører sånn til vanlig. (Det er jo så sjelden jeg er hos dem uansett. )

Men nå er jeg litt sart!

Gode tips her for øvrig!

Gammel 17-06-25, 17:45   #6
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg går hos Amok på Tøyen og er fornøyd

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-25, 22:07   #7
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Har bestilt time hos Pøbelprinsessens venninne i morgen. Planlegger namedropping.

Gammel 29-08-25, 01:39   #8
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åhhh! Hun er verdens skjønneste. Hils!

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-25, 13:44   #9
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Min frisør Hanna hos Remedy er både hyggelig, musikk- og populærkulturkompetent og har gjort det meste med eget hår så hun blir ikke sint. Hun er tidligere kollega av Ragnar.

Jeg begynte å gå til Hanna (etter tips fra Tallulah) da min faste frisør gjennom 20 år sluttet. Er kjempefornøyd med kompetansen på alle områder som nevnes over her.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-25, 11:25   #10
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Jeg håper Pøbelprinsessens tips behandler deg pent. Hvis ikke kan jeg anbefale Siw på Stuss, i nærheten av Amsterdam. Hun berget Eldste sitt hår og er den eneste frisøren hun fortsatt stoler på.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-25, 11:50   #11
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Balanzera er flott synes jeg. Rolig lokale, god stemning, veldig god kaffe og snacks og hyggelige frisører.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-25, 20:27   #12
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Jeg begynte å gå til Hanna (etter tips fra Tallulah) da min faste frisør gjennom 20 år sluttet. Er kjempefornøyd med kompetansen på alle områder som nevnes over her.

Samme her, på alle punkter (bare at jeg hadde hatt min forrige frisør litt kortere enn 20 år).

Gammel 01-09-25, 11:28   #13
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Jeg har vært hos pøbelprinsessens svært sjarmerende venninne, diskutert slange- og tarantellhold, og klippet av meg halve håret. Det var veldig behagelig.

Gammel 01-09-25, 19:08   #14
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Jeg håper Pøbelprinsessens tips behandler deg pent. Hvis ikke kan jeg anbefale Siw på Stuss, i nærheten av Amsterdam. Hun berget Eldste sitt hår og er den eneste frisøren hun fortsatt stoler på.

Jeg går til Siw etter anbefaling her inne. Veldig fornøyd med henne og greie priser.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:55.