|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er forumene døde?Jeg er veldig glad for at det fortsatt er en fin liten gjeng igjen her inne. Neste år er det 20 år siden vi startet. Tenk det da ... Men savner mange av de gamle som var mest aktive her. Harriet Vane og Candy for eksempel. Håper det kommer tilbake en gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Er forumene døde?
Haha - den er legendarisk. Men det er slitsomt når det plutselig kommer troll innom og forskyver hele dynamikken her inne.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er forumene døde?Jeg husker ikke mensen-tråden, må ha vært før min tid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Er forumene døde?Mensentråden - er ikke det få hjelp til oppgave-tåden og vedkommende svarte: Har du mensen, eller????? Når h*n ikke fikk hjelp, men mer veiledning?
![]() |
#27 |
Panzerekstremfeminist
|
Jepp.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er forumene døde?Jeg kjenner at jeg savner at trådene sporer av litt,nå er alle så saklige hele tiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ekstremt trøtt
|
Der har flere blitt dratt inn som ikke utleverer ungene sine, men det virker som om mange synes problemet er pengene. Kritikken for å dele fra fødestua er virkelig helt meningsløs og kvinner er kvinner verst. Kg er vel i en særstilling der har jeg forstått.
![]() |
#30 |
ej ikke møjkets heije
|
Jo. Jeg tror det var Skilpadda som hadde et helt utrolig gjennomarbeidet svar som stilte ALLE de riktige spørsmålene, men som ikke svarte ut oppgaven for den som spurte. Og responsen var altså et spørsmål om hun hadde mensen.
![]() |
![]() |
#31 |
Tidsklemma
|
![]() |
#32 |
flisespikker
|
![]() Sv: Er forumene døde?Ah, Genganger-tråden (pun intended).
![]() |
#34 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eg trur eigentlig at einaste grunnen til at Caroline Berg Eriksen fortsatt kan leve av å vere influenser er at det blir holdt liv i den diskusjonstråden på KG
![]() |
#35 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Er forumene døde?Jeg leste nettopp at Ulrikke Brandstorp mente at kanskje barnet hennes ville føle seg utenfor dersom ikke babyen også ble inkludert i snapchatlivet til familien.
![]() |
#36 |
Introvert optimist
|
Til glede for nye lesere.
![]() |
#38 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eller den pussige skruen som kom inn i påskeeggtråden til Frukt, og åpplyste om at de ikke har Nille i England.
![]() |
|
|