|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
finner ut av mye
|
![]() Treff en frukt i Oslo 6/7Noen foreslo søndag 6/7 i den andre tråden, men jeg er ledig andre dager også.
![]() |
#3 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Treff en frukt i Oslo 6/7Jeg er med. Men hvor møtes vi? Og når på dagen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Treff en frukt i Oslo 6/7Så gøy.
![]() |
#6 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Treff en frukt i Oslo 6/7Jeg er ikke hjemme.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Treff en frukt i Oslo 6/7Det var utrolig snilt av dere å komme hele veien til Jæren.
And I said to my body, softly, "I want to be your friend. It took a long breath and replied, "I've been waiting my whole life for this." ~ Nayyirah Waheed ~ Sist redigert av frukt : I går kl 19:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Treff en frukt i Oslo 6/7Kan det passe kl 12 på søndag, eller er det for tidlig? Jeg er veldig fleksibel.
![]() |
#11 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Treff en frukt i Oslo 6/7
Tidspunktet er fint, men hvor? f.x.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
One of These Days
|
![]() Sv: Treff en frukt i Oslo 6/7Hva med feks Delicatessen med tapas, Trattoria Popolare med italiensk, Theka med indisk, Godt Brød på Løkka med forskjellige sandwicher, Mathallen med veldig mye forskjellig men ikke så koselig lokale å sitte i? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Treff en frukt i Oslo 6/7
Må ikke være det altså. Bare det er greit å komme seg til uten bil så er jeg åpen for det meste.
![]() |
|
|