|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#982 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: GruffetrådJeg elsker mye av innholdet i jobben min, selv om jeg føler meg underbetalt. Men det er mye med jobben min jeg hater også.
![]() |
#983 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: GruffetrådJeg elsker jobben, elsker fagfeltet, tjener mindre enn jeg ville gjort som førskolelærer i barnehage. Som pedleder hadde jeg tjent 50 000 mer, som lektor med tillegg i skole hadde jeg tjent 150 000kr mer. Det gjør virkelig noe med meg. Her veileder jeg skoler, barnehager, spesialisthelsetjenesten osv og tjener minst av alle i rommet. Hilsen 2 mastergrader og 3 videreutdannelser. |
![]() |
![]() |
#984 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Gruffetråd
Ja, jobben min er noe av det aller beste i livet mitt. Ingen problemer med å si at jeg elsker den. Ikke underbetalt, men overarbeidet - likevel er det verdens beste jobb!
#986 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Gruffetråd
Ja man kan elske jobben. Jeg har aldri klart å bli lenge i en jobb jeg ikke digger. (Jeg angrer fortsatt bittelitt på at jeg byttet jobb da ledelsen truet med å utnevne meg som arkivleder, men jeg har fortsatt god kontakt med mange av ekskollegaene). |
![]() |
![]() |
#987 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: GruffetrådJeg elsker stort sett jobben min. Selvsagt er det utfordringer og perioder der det ikke er helt topp, men stort sett trives jeg veldig godt . |
![]() |
![]() |
#988 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: GruffetrådHm. Ja, jeg må finne meg en jobb jeg elsker når jeg blir voksen.
#990 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: GruffetrådJeg elsker forsåvidt jobben min, men ikke nok til at jeg fortsatt hadde elsket den, og ikke sett meg om etter noe annet, hvis jeg var underbetalt. Skulle jeg blitt værende i en dårlig betalt jobb, til tross for at jeg hadde kompetanse og muligheter til å få meg en bedre betalt jobb, slik som Isolde beskriver, så måtte jeg virkelig, elsket-elsket den. Som i at det hadde vært mer enn en jobb, det måtte vært en lidenskap, en livsstil, noe jeg lenge hadde drømt om å drive med. Og det er det ikke altså. Men det er en viktig jobb, jeg får nok utfordringer, og den betaler nok til at jeg klarer meg greit (uten luksus), og slipper store økonomiske bekymringer. Og da elsker jeg den akkurat passe, slik at jeg ikke har behov for å være noe annet sted. Arbeidsmiljø er en stor del av den pakka, så det handler ikke bare om arbeidsoppgavene.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 03-07-25 kl 08:37. |
![]() |
![]() |
#991 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: GruffetrådJeg elsker også jobben min.
#992 |
|
![]() Sv: GruffetrådJeg elsker også jobben som jeg gjør - og lønna er grei. Men jeg trives ganske dårlig på arbeidsplassen jeg har, så sånn sett misliker jeg jobben som jeg elsker - om det er forståelig.
#993 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: GruffetrådJeg elsker virkelig jobben min, og klarer meg helt fint med lønna, men blir veldig ofte påminnet om hvor mye mer jeg ville fått hvis jeg gikk tilbake til å jobbe som lærer, og det plager meg litt hvor stor differansen er.
#994 |
ctrl+z
|
![]() Sv: GruffetrådVet ikke om jeg er enig i at lærere fortjener mer enn deg, Elise, men skjønner at differansen plager deg. Lønna er en av tingene jeg synes er bra med læreryrket.
#995 |
geskjeftig
|
![]() Sv: GruffetrådJeg elsker-elsker jobben min i så stor grad at jeg kunne funnet på å jobbe litt der gratis hvis jeg ble økonomisk uavhengig. Den jeg har nå har jeg funnet på og skaffet finansiering til selv, til og med.
#997 |
|
![]() Sv: GruffetrådVi sendte inn forespørsel til kommune-fysio i januar/februar, vi er jo allerede inn i systemet der, og ergoterapeuten skulle ta det videre. Vi har en ganske tydelig bestilling.
![]() |
#998 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: GruffetrådSånne folk
#999 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: GruffetrådSnodige utslag av chemo brain.
#1000 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: GruffetrådJeg elsket jobben min. Faktisk var jeg så glad i jobben min at jeg gikk på jobb, spydde av utmattelse flere ganger per vakt, men insisterte på å fortsette flere måneder etter at legen sa stopp. Jeg sørger fortsatt over at jeg ikke kan jobbe, mer enn ett tiår etter jeg måtte kaste inn håndkle. Jeg savner jobben min. Noen av kollegaene er jeg dog veldig glad for at jeg slipper å ha noe med å gjøre.
|
|