![]() |
#62 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp meg å tenke ny bilSlitan med ny bil! |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hjelp meg å tenke ny bilGratulerer! Jeg har flere venner med Polestar og de er alle fornøyde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
--
|
![]() Sv: Hjelp meg å tenke ny bil
Gratulerer med ny bil! Bare litt nysgjerrig på dette med flere år igjen på garanti. Vi har en Polestar med 6 års garanti (1 års ekstra fra nybilgaranti). Når den går ut kunne vi tenkt oss en Polestar igjen, men vil gjerne ha med mest mulig garanti. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
bits and pieces
|
Beklager, det er jeg som tuller. Vi har sett på så mange at det går litt rundt. Det er nok km de har utvida, men den når vi aldri i verden. 1-2 år igjen.
![]() |
![]() |
#67 |
--
|
Ok, takk for svar. Kos dere med bilen, beste bilen jeg har hatt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
--
|
Den er utrolig god å kjøre, også på vinterføre. Jeg sitter veldig godt i den. Pluss på at den ser utrolig fin ut med masse detaljer jeg liker. Synes den er like fin 5 år etter. Har hatt litt trøbbel med den og vært litt på verkstedet, men alt har gått på garanti og de er veldig kjappe med å fikse opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hjelp meg å tenke ny bilJeg er enig med Isa, utrolig god å kjøre. Har hatt to små (software-related) issues, begge ble fikset av mobil verkstedmann i garasjen på jobb begge gangene. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|