Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hjelp meg å tenke ny bil

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-07-25, 22:02   #61
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å tenke ny bil

Hm, nesten så jeg trykket på "bestill prøvekjøring" nå. Grattis!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-25, 22:15   #62
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Slitan med ny bil!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-25, 07:35   #63
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Gratulerer med ny bil!

Gammel 10-07-25, 09:01   #64
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Gratulerer! Jeg har flere venner med Polestar og de er alle fornøyde.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-25, 09:03   #65
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Nei, brukt. 5 år og flere år igjen på garantien.

Gratulerer med ny bil! Bare litt nysgjerrig på dette med flere år igjen på garanti. Vi har en Polestar med 6 års garanti (1 års ekstra fra nybilgaranti). Når den går ut kunne vi tenkt oss en Polestar igjen, men vil gjerne ha med mest mulig garanti.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-25, 10:58   #66
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isa, her.

Gratulerer med ny bil! Bare litt nysgjerrig på dette med flere år igjen på garanti. Vi har en Polestar med 6 års garanti (1 års ekstra fra nybilgaranti). Når den går ut kunne vi tenkt oss en Polestar igjen, men vil gjerne ha med mest mulig garanti.

Beklager, det er jeg som tuller. Vi har sett på så mange at det går litt rundt. Det er nok km de har utvida, men den når vi aldri i verden. 1-2 år igjen.

Gammel 10-07-25, 12:29   #67
Isa
--

Isa sin avatar

Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Beklager, det er jeg som tuller. Vi har sett på så mange at det går litt rundt. Det er nok km de har utvida, men den når vi aldri i verden. 1-2 år igjen.

Ok, takk for svar. Kos dere med bilen, beste bilen jeg har hatt!

Gammel 10-07-25, 17:49   #68
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isa, her.

Ok, takk for svar. Kos dere med bilen, beste bilen jeg har hatt!

Hva likte du med den?

Gammel 10-07-25, 18:33   #69
Isa
--

Isa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hva likte du med den?

Den er utrolig god å kjøre, også på vinterføre. Jeg sitter veldig godt i den. Pluss på at den ser utrolig fin ut med masse detaljer jeg liker. Synes den er like fin 5 år etter. Har hatt litt trøbbel med den og vært litt på verkstedet, men alt har gått på garanti og de er veldig kjappe med å fikse opp.

Gammel 10-07-25, 20:50   #70
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg er enig med Isa, utrolig god å kjøre. Har hatt to små (software-related) issues, begge ble fikset av mobil verkstedmann i garasjen på jobb begge gangene.

Har også kjørt på et rådyr, tok bare en uke å fikse bilen, så meget fornøyd med servicen.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:12.