Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #19

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-07-25, 17:34   #841
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Vi drog på dagstur for å sjå på ein folkehøgskule 18-åringen vurderer å gå på etter vgs. Trudde vi berre fekk sett området ute, men møtte ein ansatt som baud på både kaffi og full omvisning. Både eg og ungdommen har no lyst til å byrje på skulen asap.

Haha, herlig! Jeg har lyst å begynne å jobbe der min straks 18-åring har fått lærlingplass til høsten, og jeg er skikkelig misunnelig på utdannelsen mellomstemann er kommet inn på.
Makan, ka skal eg bli når eg blir stor, då?

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-25, 21:02   #842
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Vi får leve gjennom ungdommen, Fintdethei!.

Gammel 10-07-25, 22:04   #843
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Vi får leve gjennom ungdommen, Fintdethei!.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-25, 22:28   #844
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Tur til Oslo i dag med begge ungdommene. Det har gått veldig bra. Minsten var tydelig happy på togturen ned, og det var veldig fint å se. Litt mer utfordende med de store folkemengdene, men alt i alt veldig bra alt sammen. Nå blir vi her noen dager.

Gammel 11-07-25, 09:32   #845
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 40
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Ikke akkurat i dag, men for to dager siden. Men like glad i dag!

Minstemann, som har slitt faglig, knakk koden siste året på ungodmsskolen og klarte ønsket snitt. Som resulterte i at han kom inn på førstevalget på førsteinntaket på Vgs. Nesten som å vinne i lotto for mor.

Gammel 11-07-25, 09:32   #846
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nydelig løpeøkt!

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-25, 10:05   #847
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Ikke akkurat i dag, men for to dager siden. Men like glad i dag!

Minstemann, som har slitt faglig, knakk koden siste året på ungodmsskolen og klarte ønsket snitt. Som resulterte i at han kom inn på førstevalget på førsteinntaket på Vgs. Nesten som å vinne i lotto for mor.

Gratulerer!

Gammel 11-07-25, 10:16   #848
Shun
Er fornøyd

Medlem siden: Jan 2011
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Morgenkaffe i skyggen på balkongen.

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-25, 10:46   #849
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Ferie! Pensjonistlivet virker så forlokkende. Det blir som ferie hele tiden, innbiller jeg meg. Hadde det ikke vært så lenge til.

Og oppdateringene her er hyggelige.

Jeg planlegger å gå av med pensjon til neste år. Jeg blir 62 til høsten.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-25, 11:07   #850
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selskap av mormorungen på hjemmekontoret. Jeg jobber og hun maler.

Gammel 11-07-25, 11:39   #851
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Endelig er kroppen i feriemoudus, og det er deilig.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-25, 12:35   #852
Pelen

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

2 uker med deilig ferie er snart slutt, men der er mye igjen av sommeren. Ferie allerede bestilt i september (kort tur til Roma i forbindelse med 25-åring bryllupsdag), 2 uker senere i høst, i påsken og neste sommer.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-25, 14:19   #853
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Ferie er deilig.

Det blir definitivt å oppdatere nedtelling til pensjonsalder når jeg kommer på jobb igjen.

Det er lenge til.
Jeg fyller 46 i år. Og regner med jeg må jobbe til jeg blir 68 eller 69 eller noe sånn.

Med mindre vi vinner i lotto eller finner en eller annen inntektskilde som ikke føles som jobb

Men ferie er i alle fall deilig. Jeg har hatt en uke nå. Og nyter.

Gammel 11-07-25, 15:40   #854
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Fruen er besøkt og neste treff er planlagt.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-25, 16:00   #855
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Vi drog på dagstur for å sjå på ein folkehøgskule 18-åringen vurderer å gå på etter vgs. Trudde vi berre fekk sett området ute, men møtte ein ansatt som baud på både kaffi og full omvisning. Både eg og ungdommen har no lyst til å byrje på skulen asap.

Kjenner meg så godt igjen. Det ble aldri folkehøyskole på meg. Kanskje jeg bare må ta det i voksen alder?

Jeg er fremdeles litt euforisk over å ha klart å få tilgang til Helsenorge på vegne av et eldre familiemedlem. Nå kan jeg sjekke status på medisiner og fornye resepter. Hverdagen blir nå såååå mye enklere for dette familiemedlemmet!

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-25, 22:05   #856
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Smart! Jeg tenker litt likt.

Sist redigert av millact : 12-07-25 kl 18:39.
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-25, 09:05   #857
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Alene hjemme.

Gammel 12-07-25, 11:43   #858
vixen

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Deilig sommervær!!

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-25, 14:24   #859
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Har hentet speideren min.

Gammel 12-07-25, 14:27   #860
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Høres nydelig ut! Jeg er 10 år yngre.

Jeg må regne litt mer seriøst på det. Var 200 000 mer i året hvis jeg la på noen år. Jeg må sjekke sparingen min. Og om ungene er nærmere å være inne på boligmarkedet, det teller også. Selv om egen helse og velvære kommer først.

Nå nyter jeg ferie og sommervær med begge henda.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:45.