|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
finner ut av mye
|
![]() Motorsykkel - ville du sittet på?Jeg har en kamerat med motorsykkel som stadig spør om han skal hente meg med den når vi skal ut på noe, og jeg sier alltid nei. Jeg tør ikke rett og slett, føler meg tryggere i bil. Ville du satt på? Eller kjører du selv?
![]() |
#2 |
koko
|
![]() Sv: Motorsykkel - ville du satt på?Eg hadde ein kjærast med sykkel ein gong og eg virkelig hata å måtte ("måtte") sitje på. Eg syns det kjennast utrygt og det er på ingen måte komfortabelt.
![]() |
#3 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Motorsykkel - ville du satt på?Pappa «tvang» meg til å sitte på en gang. Ga meg bare redsel, ingen glede. Sitter ikke på med noen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Motorsykkel - ville du satt på?Jeg sitter stadig bakpå og opplever det som så trygt det kan bli. Åpenbart mindre trygt enn med bil, men det er jo også der frihetsfølelsen ligger. Mannen er en god og rolig sjåfør og sykkelen er ganske ny med mange sikkerhetsmekanismer. Jeg har aldri følt meg utrygg på turer og ferier.
![]() |
#5 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Motorsykkel - ville du satt på?Jeg har aldri fått tilbud om det. Datteren min hadde en kjæreste en periode med lett motorsykkel, og hun satt mye på. Jeg skjønte at jeg ikke kunne nekte henne det, så vi fokuserte på sikkerhet, kjøpte egen jakke til henne og sånn. Etter det ble slutt kom det frem at de hadde kjørt ut av veien en gang og at det hadde vært litt skummelt. Hun har lyst på lappen på sykkel selv, så jeg svarer stort sett alltid ja til at hun kan låne bil, sånn at hun ikke skal kjenne behovet. Jeg synes det er skummelt.
![]() |
#6 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Motorsykkel - ville du satt på?Mannen min har ikke mindre enn 3 motorsykler, så det er et stående til ud om å bli med en tur.
I'm happy, hope you're happy too Sist redigert av Nextlife : 12-07-25 kl 17:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Motorsykkel - ville du satt på?Jeg har hverken kjøreklær eller hjelm, og har ikke planer om å kjøpe det heller.
![]() |
#9 |
Svada
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Motorsykkel - ville du satt på?Nå ville jeg aldri funnet på å gjøre det.
![]() |
#11 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Motorsykkel - ville du satt på?Jeg har sittet på mange ganger og liker det veldig godt. Men, jeg har ingen behov for å ta førerkort på mc,altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Motorsykkel - ville du satt på?Jeg satt på han som etter hvert ble mannen min (og så eksmann). Det føltes trygt, men vi kjøpte fullt utstyr til meg. Dette var før vi fikk barn.
![]() |
#13 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Motorsykkel - ville du satt på?Dette må du kjenne på selv.
![]() |
![]() |
#14 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Motorsykkel - ville du satt på?Jeg satt på da jeg var ungdom, ville gjort det i dag og, men ikke med hvem som helst. Har lappen selv, men har ikke kjørt på over 30 år.
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Motorsykkel - ville du satt på?Nei, det har jeg rett og slett ingen interesse av.
![]() |
![]() |
#16 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Motorsykkel - ville du satt på?Jeg har sittet på med både mannen min og faren min, på lengre turer med tung motorsykkel (1000cc). Ingen av dem kjører motorsykkel lenger nå, så det er noen år siden. Den gangen syntes jeg i alle fall det var gøy. Litt skummelt i starten, og så gikk det over og jeg slappet godt av. To av ungene har også sittet på med min far, på korte turer.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 12-07-25 kl 21:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Motorsykkel - ville du satt på?Jeg liker fart, og mc kunne nok vært noe for meg, men jeg er litt for redd for å bli skadet eller dø.
![]() |
#18 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Motorsykkel - ville du satt på?
Tenker han du skal sitte på uten hjelm og tilpassede klær? Eller tar han det eventuelt med?
![]() |
#19 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Motorsykkel - ville du satt på?Jeg satt på to ganger da jeg var sånn 18-20 år gammel. Dette var med kollegaer som var en del eldre. Jeg likte det ikke, har aldri vært glad i fart og syntes det var skummelt. Jeg er glad for at vår sønn aldri har snakket et ord om moped eller motorsykkel. Kjenner til for mange som har skadet seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|