|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Motorsykkel - ville du sittet på?Hadde fint kunnet sitte på. Men foretrekker bil. Både pga komfort og sikkerhet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
kamerat
|
![]() Sv: Motorsykkel - ville du sittet på?Jeg har prøvd én gang (det var en komponent i utdrikningslaget mitt), med full anledning til å diktere fart osv., men jeg syntes det var griseskummelt og gjør det aldri igjen.
![]() |
#23 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Motorsykkel - ville du sittet på?Jeg satt litt på med mannen når vi var i 20-årene, da hadde jeg utstyr. Men det er rett og slett ikke noe for meg. Jeg synes det er skummelt og slitsomt å sitte på. Nå er det minsten som har motorsykkel, og mannen låner den noen ganger. Men den egner seg ikke så bra til å ha noen på. Det går fint for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
can-jur
|
![]() Sv: Motorsykkel - ville du sittet på?Jeg kunne sikkert sittet på om det var mannen som kjørte. Men helt uaktuelt å sitte på med noen andre.
![]() |
![]() |
#25 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Motorsykkel - ville du sittet på?Du trenger beskyttelse.
![]() |
#26 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Motorsykkel - ville du sittet på?Ang beskyttelsesutstyr: Til dere som kjører eller sitter på regelmessig anbefaler jeg på det sterkeste å gå til anskaffelse av en airbagvest, som f.eks denne: https://helite.no/nettbutikk/28-turt...is-electronic/
![]() |
#27 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Motorsykkel - ville du sittet på?Ja, sikkerhetsutstyr er viktig og den airbagen er på vår må ha-liste. Vi har også ekstra ryggskinne, godkjente klær og bytter hjelmer hvert tredje år.
![]() |
#28 |
|
![]() Sv: Motorsykkel - ville du sittet på?Det kommer veldig an på hvem som kjører. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Motorsykkel - ville du sittet på?Kommer an på hvem som kjører, ja, og hvilken type sykkel det er. Selv har jeg ikke mc-lappen, men har sittet bakpå gjennom ett år med den type reising. Så med erfaren og trygg sjåfør hadde jeg følt meg trygg også.
![]() |
#30 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Motorsykkel - ville du sittet på?Nei, det ville jeg ikke. Jeg ville vært redd, og dermed sikkert ikke en veldig god passasjer. I tillegg krever det en del utstyr jeg ikke har og ikke er villig til å kjøpe for en tur nå og da.
![]() |
#32 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Motorsykkel - ville du sittet på?Nei.
![]() |
#33 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Motorsykkel - ville du sittet på?Hvis jeg skal være helt ærlig så er jeg ikke superhappy for at 19 åringen har lappen på mellomtung sykkel. Men han bruker skikkelig utstyr, og i følge han selv så kjører han forsiktig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Motorsykkel - ville du sittet på?
Samme er.
![]() |
#35 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Motorsykkel - ville du sittet på?Jeg har sittet på på tung motorsykkel en gang, men da var jeg i 20-årene og ikke like pysete som nå.
![]() |
#36 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Motorsykkel - ville du sittet på?Jeg har sittet på med brødrene mine, men foretrekker bil. Liker hverken hjelm eller dress. Hadde lenge en Kawasaki jakke, som var mer behagelig enn skinn som jeg brukte når jeg «måtte».
![]() |
![]() |
#37 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Motorsykkel - ville du sittet på?Jeg har sittet på med Helten titt og ofte før vi fikk barn i 1992. Jeg øvelseskjørte selv med kjørelærer, men måtte innrømme at det ikke er noe for meg. Skulle han skaffe seg motorsykkel igjen, så tviler på at jeg ville sittet på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Motorsykkel - ville du sittet på?Jeg hadde ikke sittet på nå. De kan være så gode sjåfører som helst, man er fremdeles veldig sårbar for andre idioter som er ute på hjul, når man er på sykkel.
![]() |
#39 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Motorsykkel - ville du sittet på?Nei. Aldri i verden.
![]() |
|
|