|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Noe vi bør gjøre på en liten tur til Nice?Jeg og 19 åringen min skal til Nice i tre dager. Vi har vært der en gang når gutta vår små, men det var bare noen timer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Noe vi bør gjøre på en liten tur til Nice?Dere bør nettopp shoppe, bade og se ting.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : I går kl 13:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
koko
|
![]() Sv: Noe vi bør gjøre på en liten tur til Nice?Eg syns det var fint oppe på borga, stille og rolig. Gå opp eller ta heis.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Noe vi bør gjøre på en liten tur til Nice?Vi har vært et par ganger i Monaco tidligere, selv om det er mange år siden. Jeg tror ikke vi kommer til å prioritere det denne gangen. Vi har lagt to planer, et lite cruise på en time langs kysten en av dagene, og en times "lag din egen parfyme" den andre dagen. Det parfymegreiene var det han som ville, han er en smule opptatt av godlukter. Ellers skal vi bo på en hotell ved stranda, så det er lett å komme seg til stranda for å bade litt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Noe vi bør gjøre på en liten tur til Nice?
De "lag din egen parfyme"-greiene bør aller helst oppleves i Grasse, hvis han er interessert i godlukter. Det regnes som "parfymehovedstaden" (Jean-Baptiste Grenouille drar dit for å utdanne seg til parfymemaker, btw, i klassikeren Parfymen - historien om en morder, av Patrick Süskind), og veldig fint. Tar en times tid med tog, via Antibes og Cannes. Vi var der på parfymemuseum/gammel parfymefabrikk (det er flere), og datteren min lagde sin egen parfyme.
![]() |
|
|