|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kjent i Paris? Beliggenhet hotellVi skal reise til Paris i april neste år, og vurderer å bestille dette hotellet: |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Kjent i Paris? Beliggenhet hotell..Tror det er et relativt rolig og fasjonabelt område, med mye ambassader, kontorbygg og hotell. Det er en kort gåtur til utsiktsplattformen hvor man gjerne står for å se lysshowet på Eiffeltårnet om kvelden, og gangavstand til Triumfbuen. Vet ikke om det er det området med mest sjarm og særpreg, men det er så kjapt og enkelt å komme seg rundt i Paris med kollektivtransport, at det har ikke så mye å si, så lenge man ikke bor i et veldig lugubert område. Og det er dette definitivt ikke.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : I går kl 12:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Kjent i Paris? Beliggenhet hotell..Kjenner ikke Paris egentlig, men vi bodde i et lugubert område da vi var der for et par år siden, skulle gjøre det så billig som mulig i en ellers dyr by. Det anbefales ikke!
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kjent i Paris? Beliggenhet hotell..ja det er et fint område, nær mye av det du har lyst til å se - metroen inklusive - og i et upscale rolig boligområde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Kjent i Paris? Beliggenhet hotellTusen takk alle sammen. Hotellet får jo super omtale og er relativt rimelig, så da tror jeg nesten vi tar sjansen- om ikke noen vil anbefale et annet Sist redigert av gnuri : I går kl 16:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Kjent i Paris? Beliggenhet hotellDet er veldig midt i smørøyet for turisttur, men samtidig tjukt med turister i det området. Det er ein god del luksusbutikkar i det området - sjølv synes eg kanskje området rundt Latinerkvarteret er koseligare, fordi eg ofte føler meg ukomfortabel i "fine" strøk.
![]() |
![]() |
|
|