|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Vaklende
|
![]() Er det noen som skal demonstrere foran UD i morgen?Jeg er litt sjokkert over å se null diskusjon om Gaza her, når jeg kikket innom i dag etter langt fravær. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det noen som skal demonstrere foran UD i morgen?At vi ikke diskuterer det betyr ikke at vi ikke er opptatt av det, eller klar over det du skriver. Det er vel mer det at det ikke er så mye å diskutere, vi er soleklart enige, og mer eller mindre sjokkerte og rystet av det som skjer. Vi kunne overgå hverandre i å poste rystende detaljer eller sjokkerende bilder, eller innlegg om hvor rasende og fortvilte vi er, men jeg ser ikke helt poenget. Men inne i andre diskusjoner dukker det jo opp fra tid til annen når det er relevant, som f.eks i den relativt nylig startede valgtråden, der noen nevner parti som uaktuelle fordi de ikke tar aktivt avstand fra handel med Israel, f.eks, og forskjellen på disse partiene og de som aktivt støtter Israel. Forskjell på Russland og Israel når det gjelder nekt av deltakelse i internasjonal idrett og kultur, hvordan USA og Trump forholder seg til konflikten. Slike ting. Så det er jo der, hele tiden. Og jeg er enig i at Israel må tvinges til å slippe nødhjelp igjennom, om det så må være med militær makt. For det som skjer nå er bare grusomt.
![]() |
#3 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Er det noen som skal demonstrere foran UD i morgen?Jeg jobber, og kan ikke ta fri, men skulle gjerne gjort det. Jeg har deltatt på mer lokale markeringer og demonstrasjoner, og også arrangert flere demonstrasjoner, så engasjementet mangler ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vaklende
|
![]() Sv: Er det noen som skal demonstrere foran UD i morgen?Ja, ord er så håpløst i en så akutt situasjon som de siste dagene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det noen som skal demonstrere foran UD i morgen?Jeg har ikke fått med meg denne demonstrasjon. Hadde jeg fått til skulle jeg kommet, i morgen får jeg ikke til. (Pga ferie, det blir jo veldig ilands).
![]() |
|
|