|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Polititattest straks 18 år gammelEr det noen som vet om man trenger foreldregodkjennings-skjema ved søknad om politiattest, når man er under 18 på søknadstidspunktet, men over 18 ved oppstart hos arbeidsgiver? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: polititattest straks 18 år gammelEr bare å skrive ut skjema og så ta bilde av det med mobil og laste opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Javel?
![]() Sv: polititattest straks 18 år gammel
Hadde jeg bare hatt en velfungerende printer hjemme, så hadde det vært bare, men har ferie og har ikke veldig lyst å kjøre til jobb for å printe ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
Gjør om til pdf og signer digitalt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: polititattest straks 18 år gammelDet må være fysisk signatur, ikke digital, står det hos politiet.
![]() |
#7 |
ej ikke møjkets heije
|
Min erfaring er at politiet ikke er veldig vanskelige på dette. Jeg har touch-skjerm på min pc og har levert attest med denne tidligere. (Hilsen en med mangeårig erfaring fra barneidretten.)
![]() |
![]() |
#9 |
Javel?
![]() Sv: Polititattest straks 18 år gammel
Ja tok ikke sjansen på noe annet. Fikk tak på en printer, og søknad levert i går kveld. Reiser straks bort en uke, og vil ikke ta sjansen på at hun ikke har fått attesten til oppstart som lærling om et par uker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Polititattest straks 18 år gammelDet har gått veldig mye fortere å få attest det siste året eller så, så det ordner seg nok så lenge det er politifolk på jobb oppi nord der de ordner med det.
![]() |
#11 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Polititattest straks 18 år gammelMellomste (17) fikk politiattest for arbeid på sommerleir tidligere i sommer. Kan ikke huske at jeg hadde noe med det å gjøre, enn å se over skulderen at det ble søkt og videresendt til riktig leder. Det gjaldt arbeid med barn og unge, muligens at andre typer vandelsattester må signeres...
![]() |
#12 |
Javel?
Det er rart, jeg har lagt ved godkjenningsskjema på alle politiattestene ungen har søkt på, både helse og omsorg og arbeid med barn og unge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
har tatt seg sammen
|
Ja, det er altså meget mulig at jeg har signert på noe, men kan ikke huske at det var involvert noen utskrift og signatur med penn. Mer sånn at jeg godkjente via BankId, sånn som med stipendsøknad til lånekassen.
![]() |
|
|