Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hjelp - alternativ til Bravissimo?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-07-25, 16:52   #1
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp - alternativ til Bravissimo?

Jeg har i mange år handlet undertøy utelukkende på Bravissimo i UK. Men nå har de hatt en brann eller noe på lageret, så man kan ikke bestille hjem og det er litt krise!

Hvor kan jeg kjøpe undertøy, enten på nett eller i Oslo-området, med samme tilnærming som de? (Ned i omkrets, opp i cup, ikke la skuldrene bære all vekt) Jeg bruker størrelse 70F derfra og vil helst slippe at noen sier at 85B er mer riktig (gidder ikke den diskusjonen).

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-25, 17:58   #2
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp - alternativ til Bravissimo?

Jeg er fornøyd med Miss Mary. Og undertøysbutikken på Sandvika Storsenter! Fant nettopp to bikinier der, Fantasie og Lise Charmel, don var helt perfekte! De har en butikk i Vika også (Next to Nothing).

Gammel 28-07-25, 18:07   #3
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Jeg er fornøyd med Change.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-25, 18:08   #4
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Marinka på Sandvika storsenter. Men mye dyrere enn Bravissimo. Change kan jo funke, men på meg blir passformen helt rar og derfor ubrukelig.

Gammel 28-07-25, 18:28   #5
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Underverker.no

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-25, 18:53   #6
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Nettbutikken til Dick&Daisy har også Fantasie, Freya og Elomi i alle fall.

Gammel 28-07-25, 19:07   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er på Bravissimo man handler bh.

Jeg har en mann som er i England jevnlig (både jobb og fotball), og han handler til både meg og snuppa. Fotballgjengen hans har lært seg at dette er et obligatorisk stopp på hver tur. For jeg gidder heller ikke sånne diskusjoner.

Gammel 28-07-25, 19:58   #8
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tusen takk, dere! Her var det mange bra forslag!

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det er på Bravissimo man handler bh.

Jeg har en mann som er i England jevnlig (både jobb og fotball), og han handler til både meg og snuppa. Fotballgjengen hans har lært seg at dette er et obligatorisk stopp på hver tur. For jeg gidder heller ikke sånne diskusjoner.

Haha, I know, det er mange som har fraktet undertøy hjem for meg fra London. Stort sett har jeg fått det levert til vedkommendes hotell, så da blir det ikke så stor tjeneste å frakte hjem. Men sønn (20) måtte til pers og gå innom og hente klikk&hent.

Håper de får orden på lageret sitt snart!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-25, 20:33   #9
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trenger en butikk som kan liten cup, men får starte min egen tråd.

Gammel 29-07-25, 13:35   #10
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg handler hos Timarco.com og Underverker.no. De har mange av de samme merkene som Bravissimo.

Gammel 29-07-25, 15:44   #11
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Jeg er fornøyd med Change.

Mitt inntrykk er at de også diskuterer. Jeg kom med Bravissimo-størrelsen min, og de jobbet seg rundt den med alle slags muligheter i nærheten som ikke var 80e før de måtte gi seg.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-25, 16:06   #12
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Det kommer helt an på hvem som hjelper der og da er min erfaring. I en Changebutikk i min by har jeg fått veldig god hjelp og det var der jeg lærte om cup/omkrets først, mens den på et annet kjøpesenter var helt håpløse.

Gammel 29-07-25, 21:35   #13
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært Bravissimokunde fra hvertfall... mangeogtjueår tilbake, men har den senere tiden byttet til en mindre butikk i UK som gir personlig service. (du får det hos bravissimo og altså, men denne damen kom så veldig anbefalt på bh-forum/reddit og tiktok og andre "bh-damer" på instagram)

Jeg sendte bilder av bh-er jeg eier (på meg)og beskrev evt utfordringer og ønsker, hun sendte flere bh-er jeg kunne prøve, jeg sendte bilder så hun kunne se hvordan de passet - og jeg sendte de jeg ikke ville ha/som hun sa at ikke var helt riktig i retur. Så fikk jeg også ettersendt to nye bher i tillegg som satt som et skudd (men sendte tilbake en av dem uansett. Endte opp med 3 bh-er etter seansen. Og en til siden. Etterbestilte meg matchende truser i etterkant.

Men ALLE jeg fikk tilsendt i løpet av prosessen passet jo forsåvidt på, hun har et utrolig godt øyemål, damen!
Og jeg elsker servicen. Jeg synes ikke websiden er den beste jeg har sett, men damen som eier butikken er supersøt og hjelpsom så send bare en mail og spør om hjelp!
Ta gjerne en titt på instagramsiden hennes, så skjønner dere greia.

Hun er god på alle størrelser, så vidt jeg vet. Og hun priser ned på pakken når hun sender til Norge...
Og hvis du først har hatt en fitting med henne kan du velge "Rosie knows my size" når du shopper i nettbutikken

BellaRosa Lingerie

Sist redigert av m^2 : 29-07-25 kl 21:57.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:05.