|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
En som trener
|
Hjelp - alternativ til Bravissimo?Jeg har i mange år handlet undertøy utelukkende på Bravissimo i UK. Men nå har de hatt en brann eller noe på lageret, så man kan ikke bestille hjem og det er litt krise! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Trøtt
|
Sv: Hjelp - alternativ til Bravissimo?Jeg er fornøyd med Miss Mary. Og undertøysbutikken på Sandvika Storsenter! Fant nettopp to bikinier der, Fantasie og Lise Charmel, don var helt perfekte! De har en butikk i Vika også (Next to Nothing).
|
|
|
#3 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp - alternativ til Bravissimo?Jeg er fornøyd med Change.
|
|
|
#4 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Hjelp - alternativ til Bravissimo?Marinka på Sandvika storsenter. Men mye dyrere enn Bravissimo. Change kan jo funke, men på meg blir passformen helt rar og derfor ubrukelig.
|
|
|
#5 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Hjelp - alternativ til Bravissimo?Underverker.no |
|
|
|
|
|
#7 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hjelp - alternativ til Bravissimo?Det er på Bravissimo man handler bh.
|
|
|
|
#8 |
|
En som trener
|
Sv: Hjelp - alternativ til Bravissimo?Tusen takk, dere!
Haha, I know, det er mange som har fraktet undertøy hjem for meg fra London. Stort sett har jeg fått det levert til vedkommendes hotell, så da blir det ikke så stor tjeneste å frakte hjem. Men sønn (20) måtte til pers og gå innom og hente klikk&hent. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hjelp - alternativ til Bravissimo?Jeg trenger en butikk som kan liten cup, men får starte min egen tråd.
|
|
|
#10 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Hjelp - alternativ til Bravissimo?Jeg handler hos Timarco.com og Underverker.no. De har mange av de samme merkene som Bravissimo.
|
|
|
#11 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hjelp - alternativ til Bravissimo?
Mitt inntrykk er at de også diskuterer. Jeg kom med Bravissimo-størrelsen min, og de jobbet seg rundt den med alle slags muligheter i nærheten som ikke var 80e før de måtte gi seg.
|
|
|
#12 |
|
Tatt på
|
Sv: Hjelp - alternativ til Bravissimo?Det kommer helt an på hvem som hjelper der og da er min erfaring. I en Changebutikk i min by har jeg fått veldig god hjelp og det var der jeg lærte om cup/omkrets først, mens den på et annet kjøpesenter var helt håpløse.
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hjelp - alternativ til Bravissimo?Jeg har vært Bravissimokunde fra hvertfall... mangeogtjueår tilbake, men har den senere tiden byttet til en mindre butikk i UK som gir personlig service. (du får det hos bravissimo og altså, men denne damen kom så veldig anbefalt på bh-forum/reddit og tiktok og andre "bh-damer" på instagram) Sist redigert av m^2 : 29-07-25 kl 21:57. |
|
|
|
![]() |
|
|