|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Bra hotell i nærheten av Gamle Logen (Oslo)Gamle Logen ligger i Kirkegata, så med mindre man er skikkelig dårlig til beins, så vil ethvert sentrumshotell fungere greit.
|
|
|
|
#3 |
|
I mål
|
Sv: Bra hotell i nærheten av Gamle Logen (Oslo)De som hadde betalt 12000 for 3 dager hadde parkert i det parkeringshuset ved Kvadraturen der døgnprisen var fjernet. Dersom man finner et parkeringshus der det ikke er tilfelle, vil man ikke oppnå en tilsvarende pris. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Bra hotell i nærheten av Gamle Logen (Oslo)
Poenget mitt er at man ikke skal kjøre inn på første og beste parkeringshus fordi det er ledig plass. Man bør undersøke prisen i forkant, for det kan bli veldig dyrt. Jeg synes 690 kr pr døgn også er ganske mye, og hadde da heller tatt kollektivt inn til sentrum.
|
|
|
|
#5 |
|
I mål
|
Absolutt, det bør man, antar det er derfor HI spør om parkering til hotellet. Det er jo slik i sentrum at de fleste (alle?) hotellene bare henviser til et nærliggende parkeringshus, de har sjelden (aldri?) egen parkering. Og det er vel der poenget om å sjekke godt selv kommer inn. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Bra hotell i nærheten av Gamle Logen (Oslo)Vi fant mye billigere parkering i Gøteborg. Jeg tror vi betalte omtrentlig 500 kroner når vi sov der i 3 netter. Men da hadde jeg faktisk undersøkt en del på forhånd slik at vi parkerte på et "billig" sted.
|
|
|
|
#7 |
|
I mål
|
Ja, det fantes sikkert, jeg parkerte der jeg bodde, noe som var poenget for meg. Men jeg hadde forhåndsbestilt det og sjekket en del da, og mye lå rundt dette. Mange av dem jeg reiste sammen med, hadde tilfeldig gateparkering der de betalte per time og måtte flytte bilen underveis. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bra hotell i nærheten av Gamle Logen (Oslo)Ang. parkering har Spektrum parkeringshus maks døgnpris på 345,- |
|
|
|
![]() |
|
|