|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvis du skulle kjøpt deg noe kunst, hva hadde du valgt?Jeg ville kanskje kjøpt ett bilde til av Lars Elling. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Hvis du skulle kjøpt deg noe kunst, hva hadde du valgt?Jeg synes Nikolai Torgersen har noen fine trykk. Vurderer å by på et jeg fant på finn.
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du skulle kjøpt deg noe kunst, hva hadde du valgt?Jeg liker bildene til Gunn Vottestad og Birte Lohne. Er glad i sjø, båter og gamle hus |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Hvis du skulle kjøpt deg noe kunst, hva hadde du valgt?Har kost meg noen dager nå, med å titte på nettgallerier og på finn. Det er så mye fint der ute! Men som noen sa, kunsten kommer til deg. Og selv om jeg hadde noe helt annet i tankene, så falt jeg pladask for et trykk av Siri Røiseth (link til originalt lerret ) https://www.siriroiseth.no/product-page/lovin-original.
|
|
|
#25 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du skulle kjøpt deg noe kunst, hva hadde du valgt?Det var skikkelig kulfint |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du skulle kjøpt deg noe kunst, hva hadde du valgt?Frank Brunner er min favoritt.
|
![]() |
|
|