|
|||||||
| Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Hva elsker du å gjøre?Jeg er inspirert av gruffetråden, faktisk - og nå lurer jeg på hva du liker veldig godt å gjøre, hva synes du er skikkelig kvalitetstid?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Fjellpiper
|
Sv: Hva elsker du å gjøre?Jeg elsker også å bade. Helst i havet, og helst på vinteren. Men bading i innsjø på sommeren er også fint, og nå øver jeg meg på å like å bade i altfor varmt hav og basseng på ferie i Spania. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva elsker du å gjøre?Åh, det er mye!
|
|
|
#5 |
|
intro
|
Sv: Hva elsker du å gjøre?- å legge puslespill når jeg har kommet ordentlig inn i det
|
|
|
|
#6 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hva elsker du å gjøre?Eh, nå måtte jeg tenke meg urovekkende mye om. Tror det handler om ordet elske for min del, det er litt fremmed for meg.
|
|
|
#7 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Hva elsker du å gjøre?Det er mye jeg liker, men å virkelig elske noe ligger hakket over føler jeg. Men elsker: Sist redigert av Retz : 07-08-25 kl 20:11. Årsak: Tilføyelse |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva elsker du å gjøre?Jeg elsker å lære |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva elsker du å gjøre?Jeg er veldig glad i å kjøre langt,med masse høy musikk,mat og drikke. Skråler i vei, mens jeg koser meg glugg i hjel. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva elsker du å gjøre?Jeg elsker å være på ferie. I varmen. Være samlet vi fire som familie. Spise deilig mat. Være fri. Leve helt uten klokke. Gode venner som også er med oss på ferie. Bade i havet. Sitte på terrassen både morgen og kveld i varmen.
|
|
|
#12 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva elsker du å gjøre?
Jeg elsket også å fotografere og så traff livet meg hardt i 2013. For et par år siden kunne jeg begynne å øve igjen, så det går framover. Jeg fikk tatt noen fine bilder i ferien, så det er håp. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva elsker du å gjøre?Jeg elsker å trene - løpe, styrke, yoga..gå tur med hunden, være i stallen og bruke tid med hestene, drikke vin og spise smågodt |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva elsker du å gjøre?Jeg elsker å være alene hjemme, i ryddig hus og spise det jeg vil. Smågodt på bordet, serier på tv, strikketøy og kryssord. Elsker det.
|
|
|
|
#15 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva elsker du å gjøre?Lista mi er muligens lang. Jeg elsker å
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hva elsker du å gjøre?
Dette er nok det nærmeste jeg kommer hva jeg elsker. I det minste liker.
|
|
|
#17 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Hva elsker du å gjøre?Jeg er nysgjerrig, og elsker å utforske og se sammenhenger mellom ting. Det er nok min viktigste drivkraft uansett. Ellers elsker jeg å være ute med hundene i allslags vær, å trene og lære meg nye ferdigheter, samt å være helt alene i stillhet med en bok og et glass hvitvin.
|
|
|
#18 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hva elsker du å gjøre?Jeg elsker å planlegge og gjennomføre reiser.
|
|
|
|
#20 |
|
kamerat
|
Sv: Hva elsker du å gjøre?Jeg elsker mange ting:
|
![]() |
|