|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Svada
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skikkelig fin kjole?Litt vel sent ute, men jeg behøver en skikkelig fin kjole som kan passe i august-bryllup.
Sist redigert av Nada : 29-07-25 kl 20:59. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skikkelig fin kjole?Kanskje du finner noe i nettbutikken til Mette Møller? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Skikkelig fin kjole?Denne er i bomull.
|
|
|
#4 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skikkelig fin kjole?Jeg har denne i to ulike farger, elsker de og har fått masse komplimenter. Bomull. Har brukt de masse i sommer: |
|
|
|
|
|
#5 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Skikkelig fin kjole?Fine kjoler, er også på utkikk etter en kjole som kan passe i sommerbryllup. Kanskje noen har tips om noen litt rimeligere varianter? Ellers samme specs som i HI.
|
|
|
#6 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Skikkelig fin kjole?
Den har jeg også, den er i bomull og lin. Jeg har også en annen kjole fra Missmaya som er i ren bomull. Det fine med midikjolene til MissMaya er at de blir akkurat passe lange kjoler til oss på 161!
|
|
|
#7 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Skikkelig fin kjole?Blondie hadde en tråd om kjoler på forsommeren. Der ble det vist frem veldig masse kjoler som høres ut til å passe inn i kravspecen din. Så mitt tips er å lete opp den tråden.
|
|
|
|
#8 |
|
Dårlig husmor
|
Har du prøvd Det Gule Hus i Bjørnsonsgate? Bruktbutikk, men med ett litt finere utvalg enn Fretex. De har ofte mange fine sommerkjoler som ikke er så alt for dyre. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
har tatt seg sammen
|
Takk for tips. Jeg er jo nesten aldri i sentrum, eller nær sentrum - men det kan være vært å sjekke ut.
|
|
|
#14 |
|
Stressa før
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Veldig fin! Imponert over at antrekket ble kjøpt på vei til bryllupet, men regner med at det fantes et alternativ i kofferten
|
|
|
#16 |
|
snur
|
Det var med et alternativ ja, og det var ikke plan å kjøpe ny men den der måtte bare bli med
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Skikkelig fin kjole?Jeg hadde denne i bryllup i sommer, også fra NeoNoir som den over her. Men - det står at den er 100 prosent polyester da, selv om jeg ikke syns den virker spesielt polyester-aktig. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skikkelig fin kjole?NeoNoir er maks random på størrelser syns jeg, jeg kjøpte et skjørt derfra i sommer, og måtte ned en million størrelser. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har mange av bomullskjørtene fra Neo Noir, og utifra modellene så er de helt forskjellige i størrelse.
|
![]() |
|
|