|
|||||||
| Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Tatt på
|
Sv: Hva elsker du å gjøre?Jeg elsker å kjøre bil, gjerne langt. Jeg koste meg glugg og nøtter hvert minutt den sommeren jeg kjørte helt alene fra Molde til Stavanger uten annen stopp enn ferger.
|
|
|
#22 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hva elsker du å gjøre?For en fin tråd!
|
|
|
#23 |
|
Kakemonster
|
Sv: Hva elsker du å gjøre?Jeg elsker å høre på gode formidlere. Når noe jeg aldri verden hadde trodd skulle interessere meg, blir kjempespennende og lærerikt.
|
|
|
|
#24 |
|
Er frisk!
|
Sv: Hva elsker du å gjøre?Jeg elsker nesten alle aktiviteter i smertefri tilstand. Det er rett og slett euforisk!
|
|
|
|
#25 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hva elsker du å gjøre?Elsker å bade, padle SUP, snorkle, gå i fjellet, og å klatre.
|
|
|
#26 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva elsker du å gjøre?Jeg er særdeles ekstrovert, og blir glad når jeg er sammen med folk.
|
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva elsker du å gjøre?Så fin tråd. Morsomt å lese hva dere elsker/liker. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva elsker du å gjøre?Jeg elsker å spille med korpset mitt, være sammen med folk som gir meg energi, strikke og se på TV samtidig, sove til jeg våkner av meg selv, og den første kaffekoppen hver dag.
|
|
|
|
#29 |
|
|
Sv: Hva elsker du å gjøre?Det her var nyttig å tenke på. Jeg elsker: |
|
|
|
|
|
#30 |
|
can-jur
|
Sv: Hva elsker du å gjøre?Å elske noe er for meg forbeholdt svært få både folk og opplevelser. Og de egner seg ikke på trykk
|
|
|
|
#31 |
|
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva elsker du å gjøre?-Å bade i havet, padle SUP eller kajakk, å se på horisonten, lukte og høre lydene fra hav, snorkle, fiske krabber og fange smådyr i fjæra med ungene. Sukk, jeg burde bodd ved havet, ikke inne i skogen som jeg gjør... Sist redigert av Galathea : 08-08-25 kl 14:28. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Hva elsker du å gjøre?Å bade i hav som holder god temperatur, det er en av de tingene hvor jeg oppriktig føler på gledesfølelse og å være i nuet. Sist redigert av Bokormen : 08-08-25 kl 14:39. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
One of These Days
|
Sv: Hva elsker du å gjøre?For en tråd! Den gjør meg glad! |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva elsker du å gjøre?Jeg påstår alltid at jeg ikke liker å gjøre noen verdens ting, men skal vi nå se:
En stor og en liten (94 og 02) Ikke la det aller beste bli det godes fiende Sist redigert av Divine : 08-08-25 kl 13:26. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva elsker du å gjøre?Jeg elsker å gå. Nesten uansett hvor, i bygater, boligstrøk, skog eller lange turer på fjellet. Bare gå og gå.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 09-08-25 kl 09:55. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
Sv: Hva elsker du å gjøre?Oh! Fin tråd! |
|
|
|
|
|
#37 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Hva elsker du å gjøre?Så mange fine lister. Jeg lar meg begeistre over små ting i hverdagen og så savner jeg å være mer alene.
|
|
|
#38 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hva elsker du å gjøre?Jeg elsker å vin-nerde! Lese om vin, teste vin sammen med andre, snakke om vin, høre podcaster, ta kurs/master class.
|
|
|
#39 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hva elsker du å gjøre?Jeg elsker dette forumet og er kjempeglad for responsen deres
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva elsker du å gjøre?Å sitte rundt et bord og spise og skravle og le er noe av det beste i verden. Enten det er en hverdag der alt «klaffer» eller en mer staselig anledning.
|
![]() |
|
|