Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Generell diskusjon om stortingsvalget 2025

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-25, 17:03   #21
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Generell diskusjon om stortingsvalget 2025

Når jeg tar valgomatene rundt om ender det jo bare med Pensjonistpartiet og Generasjonspartiet og andre irrelevante partier.

Gammel 11-08-25, 17:35   #22
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Følger nøye med på valget fremover.
Jeg har noen temaer som er viktigere enn andre selvsagt, noe kamelsvelging må det bli. Jeg er som tidligere på venstresiden.
Høyresidens helsepolitikk, skolepolitikk og miljø er helt uaktuelt for meg å stemme på. Som straks aap mottaker så er hva som skjer med nav og disse tjenestene viktig for meg.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-25, 18:10   #23
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal selvsagt stemme. Er ikke fornøyd med ‘mitt’ parti, og tenker vel det er på tide med et lederskifte. Ser allikevel ikke noen bedre alternativ. FRP er for ekstreme og Venstre for små. For meg er det viktigste at vi sikrer gode forhold for næringslivet. Det er det stikk motsatte som har skjedd med den sittende regjeringen så et skifte må til.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-25, 18:37   #24
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

En til som er usikker melder seg. Normalt stemmer jeg Høyre, men tror ikke Erna får min stemme i år. Næringslivet er viktig for min del.

Gammel 11-08-25, 19:17   #25
Fluke

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

En til som er usikker melder seg. Normalt stemmer jeg Høyre, men tror ikke Erna får min stemme i år. Næringslivet er viktig for min del.

Dette ser jeg flere av mine venner som er Høyre-folk si også. De ønsker ny partileder for å kunne gi stemmen sin til Høyre. Jeg skjønner det godt, men sliter med å se alternativt parti for "Høyre-folket" å stemme på. Jeg får Høyre opp som det partiet jeg er minst enig med i alle målinger (til og med mindre enn FrP ), men syns allikevel at det er synd at leder skal få såpass mange til å bli usikre på valget.
(Jeg ser at du, millact, ikke nødvendigvis sier at det er på grunn av partileder her altså, men dersom det er det som er grunnen, så er du i båt med mange andre - og jeg grøsser litt over tanken på hva disse velgerne kan finne på å ende opp med å stemme på.)

Gammel 11-08-25, 20:11   #26
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg sliter også med å bestemme meg i år. Finner ingen partier som klaffer med saker som er viktige for meg. Så må prøve å finne et på venstresiden som ikke vil samarbeide med FRP eller KRF. Ikke alle er like tydelige på hvem de kan gå i regjering med, og jeg har brent meg før med å gi stemme til Venstre som gikk i regjering med FRP.

Gammel 11-08-25, 21:18   #27
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Jeg er livredd for privatisering av skoler, todeling av samfunnet og USA-tendenser, så drt kan ikke bli høyresiden. Også vil jeg ha et styringsdyktig, stort parti. Og da er det bare ett igjen selv om jeg på langt nær er enig med dem i alt.

Dette oppsummerer fint mitt valg også.

Gammel 12-08-25, 09:22   #28
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Jeg syns det er kjempevanskelig i år.
Jeg skulle ønske venstre var litt tydeligere og mer fremme, men jeg får liksom ikke helt taket på dem nå. Jeg har stemt både Høyre og Ap tidligere, men jeg frykter at FrP kan bli litt store, så derfor ønsker jeg ikke å støtte høyresiden denne gangen.

Jeg har tatt et par sånne valgomater (TV2 og NRK sin, VG sin blir for populistisk) og de foreslår generasjonspartiet. Og det hadde kanskje vært moro med noe nytt, frisk blod på stortinget som kan utfordre de andre litt. Men man må kunne oppføre seg og kunne vise respekt for den andre parten i debatter. Det syns jeg ikke Gyda Oddekalv har klart noe særlig bra.

Det blir IKKE KrF, FrP, Rødt, SV, Sp eller MDG

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-25, 09:54   #29
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Også vil jeg ha et styringsdyktig, stort parti. Og da er det bare ett igjen selv om jeg på langt nær er enig med dem i alt.

Sånn er det for meg også. I tillegg tror jeg at en stemme til AP vil bety mer enn en stemme til SV, dessverre. Per i dag har fylket mitt seks representanter, fordelt på AP (2), SP, FRP, H og Rødt. Jeg kommer ikke til å stemme på Rødt. Jeg er ikke veldig begeistret for førstekandidatene til verken SV eller AP, men har stor sans for andrekandidaten til AP. Litt personstemme blir det uansett, selv om det er stortingsvalg. Så da tror jeg kommer til å ende med AP. Med kamel-smak.

Gammel 12-08-25, 10:39   #30
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så på deler av partilederdebatten i går. Jeg blir skremt over de mange forslagene om veldig dyre tiltak som skal innføres for alle. Jeg synes det hadde vært mer riktig, og ikke minst billigere, og opprette ordninger for de som trenger det. Det blir mer administrasjon, men vil ikke gi den samme enorme veksten i offentlige utgifter.

En god del av oss har råd til å betale både barnehage, SFO og tannlege, og da tenker jeg det er andre og bedre bruksområder for de pengene. For all del; jeg ble jo glad over at min bydel innførte et testprosjekt for 07-barna slik at vi fikk gratis kjernetid i barnehagen og betalte under 1000 kroner for barnehageplass til knerten i flere år, men for vår del var det bare en gigantisk bonus. Og ordningen var det tydeligvis bare middels markedsført, for det var allikevel flere i klassen hans ved skolestart som aldri hadde gått i barnehage og nesten ikke kunne norsk. Det gjelder jo å bruke pengene på riktig sted.

Venstre fastholder at Erna Solberg er deres statsministerkandidat. Men hun fremstår nå bare som sutrete og kjip, og reelt sett er det vel Listhaug som er statsministerkandidaten på høyre side?

Nei, fy fillern. Jeg kjenner at dette virkelig er et valg mellom pest eller kolera.

Gammel 12-08-25, 10:46   #31
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg så på deler av partilederdebatten i går. Jeg blir skremt over de mange forslagene om veldig dyre tiltak som skal innføres for alle. Jeg synes det hadde vært mer riktig, og ikke minst billigere, og opprette ordninger for de som trenger det. Det blir mer administrasjon, men vil ikke gi den samme enorme veksten i offentlige utgifter.

Er ikke dette regnet på, at ikke vil lønne seg fordi administrasjonen vil bli så stor? Og hvordan regner man ut hvem som trenger det? Hva tar man utgangspunkt i? Jeg er ikke helt i mot altså, men vil at det faktisk skal lønne seg, og faktisk gi bedre vilkår til dem som trenger det. I tillegg så vil jo høyresiden bygge ned offentlig administrasjon.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-25, 11:11   #32
Galathea

Galathea sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

En god del av oss har råd til å betale både barnehage, SFO og tannlege, og da tenker jeg det er andre og bedre bruksområder for de pengene. For all del; jeg ble jo glad over at min bydel innførte et testprosjekt for 07-barna slik at vi fikk gratis kjernetid i barnehagen og betalte under 1000 kroner for barnehageplass til knerten i flere år, men for vår del var det bare en gigantisk bonus. Og ordningen var det tydeligvis bare middels markedsført, for det var allikevel flere i klassen hans ved skolestart som aldri hadde gått i barnehage og nesten ikke kunne norsk. Det gjelder jo å bruke pengene på riktig sted.

Tanken bak universelle ordninger (eks barnetrygd) er vel at administrasjon rundt behovsprøving er ressurskrevende (nav har nok å gjøre som det er i dag), og at særordninger for de med dårlig råd er stigmatiserende og bidrar til utenforskap. Og tannbehandling og sfo betales jo av noen uansett, hipp som happ for meg om den 1000-lappen jeg betaler for SFO heller ble tatt inn over skatteseddelen for oss med over medianinntekt. På tannhelse er det vel snakk om en egenandel, så kostnaden vil avhenge av hvor den settes.

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-25, 13:22   #33
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av IOA, her.

Sånn er det for meg også. I tillegg tror jeg at en stemme til AP vil bety mer enn en stemme til SV, dessverre. Per i dag har fylket mitt seks representanter, fordelt på AP (2), SP, FRP, H og Rødt. Jeg kommer ikke til å stemme på Rødt. Jeg er ikke veldig begeistret for førstekandidatene til verken SV eller AP, men har stor sans for andrekandidaten til AP. Litt personstemme blir det uansett, selv om det er stortingsvalg. Så da tror jeg kommer til å ende med AP. Med kamel-smak.

Der sier du noe som jeg ikke har tenkt over enda. En stemme til AP for min del er en stemme til Trond Giske som førstekandidat. Men jeg kan vel stryke? Skulle tro jeg husket hvordan man gjorde dette mellom hvert valg ...

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-25, 13:26   #34
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Der sier du noe som jeg ikke har tenkt over enda. En stemme til AP for min del er en stemme til Trond Giske som førstekandidat. Men jeg kan vel stryke? Skulle tro jeg husket hvordan man gjorde dette mellom hvert valg ...

Var det ikke nye regler på dette for bare et par år siden? Jeg forsøkte å finne noe om dette på valg.no, men kunne ikke finne noen entydig forklaring.

Gammel 12-08-25, 13:31   #35
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan ikke stryke eller slenge ved Stortingsvalg. (Jeg har uansett slutte slenge, den brøkdelen av en stemme kan plutselig bety noe.)

Gammel 12-08-25, 13:34   #36
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Jeg har noen argumenter mot en del partier.
Så de partiene jeg ikke kommer til å stemme på/vurdere er:
- generasjonspartiet
- Krf
- Partiet sentrum
- Kristenkonservativt
- Frp

Så blir det vel en eliminering av partier frem til den dagen jeg stemmer.

Alle disse, sammen med Industripartiet, FrP, Sp og Høyre står på min ikke-stemme-på-liste. Jeg vurderer SV, mens jeg vanligvis har stemt på Ap. Gaza-krigen, som egentlig nå må kunne kalles folkemord, spiller stor rolle for meg, så nå vet jeg ikke helt hva jeg står igjen med.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-25, 13:43   #37
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Klarer dere å identifisere hvilke kjernesaker som er viktigst?
Og la oss si du har 3 kjernesaker som er viktig, men pariene spriker i forhold til dine meninger, så ingen parti er enig med deg i dine viktigste saker, hva gjør du da?

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-25, 13:45   #38
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Venstre fastholder at Erna Solberg er deres statsministerkandidat. Men hun fremstår nå bare som sutrete og kjip, og reelt sett er det vel Listhaug som er statsministerkandidaten på høyre side?

Nei, fy fillern. Jeg kjenner at dette virkelig er et valg mellom pest eller kolera.

Her er jeg nok mer enig med Tallulah, det er regnet på hvor mye administrasjon koster i fht universelle goder.

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Er ikke dette regnet på, at ikke vil lønne seg fordi administrasjonen vil bli så stor? Og hvordan regner man ut hvem som trenger det? Hva tar man utgangspunkt i? Jeg er ikke helt i mot altså, men vil at det faktisk skal lønne seg, og faktisk gi bedre vilkår til dem som trenger det. I tillegg så vil jo høyresiden bygge ned offentlig administrasjon.

Nettopp.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-25, 14:12   #39
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Klarer dere å identifisere hvilke kjernesaker som er viktigst?
Og la oss si du har 3 kjernesaker som er viktig, men pariene spriker i forhold til dine meninger, så ingen parti er enig med deg i dine viktigste saker, hva gjør du da?

Jeg synes f.eks. at vi godt kan la være å lete etter mer olje og gass, men det er ikke det _aller_ viktigste for meg. Det er første stedet jeg er på kollisjonskurs med eget parti.
Jeg er ikke opptatt av formueskatten, utover at jeg synes de som flytter utenlands er skatteunnasluntrere. (Veldig forenklet)
Jeg er ikke interessert i noe karensdager, men jeg skjønner at vi må verne om sykelønnsordningen. Jeg mener at vi må gjøre mer for å få utnyttet folks restkapasitet, for jeg tror det er bra - for de som kan - få delta i samfunnet på et eller annet vis.
Jeg har store barn, så jeg bryr meg fint lite om barnehage. (Men jeg vet at regjeringsendring kan få ganske store konsekvenser for maksprisen, og jeg setter ikke meg selv først.) Jeg liker arbeidet som pågår med ungdomsløftet, for jeg har sett hvor viktig det er at vi klarer unngå at unge havner utenfor alt.
Jeg synes bompenger er helt ok for å betale ned for nye veier, og jeg synes vi må ta grep for klima og miljø. Jeg synes ikke vindkraft-anlegg er nydelige å se på, men det er ikke foss-i-rør heller. Dessuten kan vi ikke velge vekk alt av kraft - vi må ha strøm. Jeg synes det skulle vært mye strengere regulert hvor mye strøm som kan gå til AI her til lands. Det er et sinnsvakt sluk! De burde betale godt for bruken.
Jeg er overhodet ikke interessert i at kvinnehelse og andre kvinnekamps-greier blir sendt tilbake til 50-tallet heller, så det utelukker jo en hel del partier.
Og så er jeg så inni helsikes allergiske mot politiske hestehandler, og der er det jo noen som er verre enn andre.

Jeg har egentlig allerede gjort den øvelsen, Mex. Jeg kommer jo til å stemme på et parti som ikke er like grønn som jeg skulle ønske. Men jeg ofrer rett og slett litt miljø for stabilitet, og det står jeg helt fint i.

Det ble mer enn tre saker, da.

Gammel 12-08-25, 16:03   #40
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Jeg er veldig usikker, som mange av dere andre. Skulle gjerne stemt Venstre, men er litt redd for konsekvensene. Får også pensjonistpartiet i valgomater. Kanskje vi bør starte et eget parti?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:56.