|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
YogamatteEr det stor forskjell på yogamatter? Jeg må ha en som er enkel å frakte med seg, men ikke for tynn å ligge på. Hva må jeg se etter da? Jeg må ha den til fredag, så netthandling utgår.
|
|
|
|
#2 |
|
finner ut av mye
|
Sv: YogamatteJeg har en fra Nike som jeg har hatt i over 20 år, så jeg tviler på at den selges fortsatt.
|
|
|
#3 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: YogamattePå Rusta har de yogamatte-bag som er praktisk. De selger også matter. Ville valgt 4 eller 5 mm, ikke 3. Andre steder er det av og til med bære-stropp, men ikke alltid. Bærestropp kan også kjøpes løs, jeg har en fra TGR.
|
|
|
#4 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: YogamatteJeg har en fra Casall, eller sammen o tar på bærestropp men den har også en egen liten bag. Du får den på Anton Sport.
|
|
|
|
#5 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: YogamatteJeg har en eldre utgave av denne (min er roda på den ene siden og beige på den andre): https://www.casall.com/nb-no/tools/w...15-0-533153151
|
|
|
|
#6 |
|
En som trener
|
Sv: YogamatteDatteren min er en del mer avansert (*host* understatement) yogi enn meg, og føler hun fort sklir på de fleste yogamatter når hun blir svett. Så hun holder seg til Lululemon-matten sin, som hun sier er «noe heeeelt annet» enn de andre hun har prøvd. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: YogamatteJeg sverger til Manduka, fordi jeg føler alle andre matter blir for glatte. Har prøvd en del av de billigere og har blant annet de fra Rusta til yogagruppa jeg underviser på jobb. De er helt greie, men jeg ville ikke hatt de til eget bruk.
|
![]() |
|
|