Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

BH-butikk som skjønner seg på små bryster (som trenger støtte)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-25, 16:06   #1
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

BH-butikk som skjønner seg på små bryster (som trenger støtte)

Jeg har gått fra b-cup til en a-cup 15 cm høyere oppe, og innser at de 5000 kronene jeg brukte på nye bh-er rett før jeg fant klump i puppen, må førtidspensjoneres. Og ikke minst, så trenger jeg skikkelig, skikkelig god støtte til trening, fordi jeg har lyst til å beholde dem her oppe så lenge som mulig.

Så jeg trenger noen som har peiling på det, både hverdags-BH-er og trenings-BH-er.

Change har nesten ingenting på trenings-BH-er, der jeg har vært, i hvert fall.

Gammel 29-07-25, 16:15   #2
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: BH-butikk som skjønner seg på små bryster (som trenger støtte)

Jeg har ikke forslag, men hiver meg inn i tråden for å se om det kommer noen bra innspill.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-07-25, 20:42   #3
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Den på første plan på CC Vest har godt utvalg, det samme med Marinka Sandvika. Men det er så avhengig av hvem som er på jobb. Jeg handlet på Change med yngstejenta, lot henne bli ekspedert av selger, og jeg betalte kun. Jenta kom hjem med for stor cup, med innsyn og uten støtte. Dyrt var det og.

Når du begynner å ane hva du skal ha kan du finne mye på Timarco, godt utvalg.

Trening, jeg liker de fra Casall, hel bh med kryss bak. Men det må være riktig størrelse. Da kan du løpe eller hoppe uten at noe flytter på seg.Litt hardt å få over hodet hvis svett og gelé armer.

Gammel 29-07-25, 21:23   #4
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Henger her. Har gått ned i vekt. "stusselig" er vel den beste beskrivelsen per dags dato, men mulig det finnes noe magi der ute?

Gammel 29-07-25, 21:35   #5
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg legger svaret mitt fra en annen tråd her og, jeg

Jeg har vært Bravissimokunde siden hvertfall... mangeogtjueår tilbake, men har den senere tiden byttet til en mindre butikk i UK som gir personlig service. (du får det hos bravissimo og altså, men denne damen kom så veldig anbefalt på bh-forum/reddit og tiktok og andre "bh-damer" på instagram)

Jeg sendte bilder av bh-er jeg eier (på meg)og beskrev evt utfordringer og ønsker, hun sendte flere bh-er jeg kunne prøve, jeg sendte bilder så hun kunne se hvordan de passet - og jeg sendte de jeg ikke ville ha/som hun sa at ikke var helt riktig i retur. Så fikk jeg også ettersendt to nye bher i tillegg som satt som et skudd (men sendte tilbake en av dem uansett. Endte opp med 3 bh-er etter seansen. Og en til siden. Etterbestilte meg matchende truser i etterkant.

Men ALLE jeg fikk tilsendt i løpet av prosessen passet jo forsåvidt på, hun har et utrolig godt øyemål, damen!
Og jeg elsker servicen. Jeg synes ikke websiden er den beste jeg har sett, men damen som eier butikken er supersøt og hjelpsom så send bare en mail og spør om hjelp!
Ta gjerne en titt på instagramsiden hennes, så skjønner dere greia.

Hun er god på alle størrelser, så vidt jeg vet. Og hun priser ned på pakken når hun sender til Norge...
Og hvis du først har hatt en fitting med henne kan du velge "Rosie knows my size" når du shopper i nettbutikken

BellaRosa Lingerie

Sist redigert av m^2 : 29-07-25 kl 21:58.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-25, 12:04   #6
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes Change er skikkelig ræva på små pupper. Min eneste tur dit med "bistand" fra de ansatte kulminerte i at hun foreslo løsinnlegg i skålene. Fasongen passer ikke meg i det hele tatt.

For egen del (65C eller 70B eller noe sånt) er erfaringen at billig er det enkleste og beste. Jeg har ikke behov for noe særlig løft, og jeg liker litt padding. Til daglig har jeg i mange år nesten utelukkende brukt disse. (Oppdaget på ferie nå, under klesvask i sommerhus, at min venninne bruker eksakt de samme - og kun det, hun også. )

https://cubus.com/no/p/push-up-bh-me...r/7364667_F504

De er ofte på tilbud også; jeg tror knapt jeg har betalt full pris. (Tror dessverre at prisen har økt litt de siste åra.) Ifølge denne nettsiden er det få størrelser tilgjengelig, men i Cubus-butikken her vrimler det.

Når det gjelder trenings-BH-er, har jeg i mange år brukt en (dessverre utgått) modell fra HM. Jeg har drevet med ShockAbsorber og sånt for ca. 10 år siden, men det er ingen vits i å betale mye eller pine seg, har jeg konkludert med.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-25, 13:54   #7
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for tips Bluen, jeg som ikke kvalifiserer til overskriften fikk nå kjøpt meg tre BHer for totalt 498 kr. Jeg fikk ekstra rabatt (som holdt til den 31.7) når jeg handklet i nettbutikken. Den fantes opp til G-kupp, vi får satse på at den passer. Vel verdt å test for den var fin og i en type jeg liker og som pleier å passe meg.

Sist redigert av Pelen : 30-07-25 kl 17:01.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-25, 14:10   #8
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oi, spennende! Det er en annen fin ting med denne modellen - den dekker et uvanlig stort spenn av størrelser til kjedebutikk å være. Så flott at det gjelder både oppover og nedover i størrelsessystemet.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-25, 10:54   #9
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

I Bergen var det Netty som i sin tid ble anbefalt til blant annet brystkreft-pasienter. (De var også gode på store pupper.) Nå er jeg usikker.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-08-25, 22:40   #10
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var innom en god, gammel undertøysbutikk og fikk ordentlig god service - og kjøpte en skikkelig god bh fra Triumph:
Triumph Spile-BH Body Make-up Illusion Lace WP
Skulle gått dit før, altså.

Den fra Cubus som Bluen linker til, har jeg et par av, uten at jeg var særlig fornøyd. Men det var liksom det beste jeg fant. Før.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-25, 10:37   #11
scilla

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Etter at La Lina i Ullevålsveien la ned har jeg fått god hjelp på Marinka på Bekkestua

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-25, 15:55   #12
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke butikk i Oslo å anbefale, men det merket som jeg liker best til mine små, noe tubeformede saker (google it) er Chantelle. jeg har kun én fra det merket (resten av de jeg liker er tshirt-bras fra Lindex), og jeg aner ikke hvor jeg har kjøpt den. Det jeg liker med den, er at den sitter helt på bryntbenet mitt på midten. pga mine lett tuberøse pupper, kommer ikke alle BH-er helt inn der, og øverst. Denne kommer i det minste inn på midten. Det er ikke denne BH-en jeg har, siden min er mange år gammel, men jeg tror fasongen ligner.

https://www.ellos.no/chantelle/spile...ght/1612795-01

eller sånn

https://www.ellos.no/chantelle/spile...ona/1068559-04

Edit: Akkurat Ellos hadde ikke akkurat mye små størrelser da ...)

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-08-25, 13:03   #13
Engasjert
Stressa før

Engasjert sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Jeg kvalifiserer ikke til pupper som i overskriften, men har pupper som bærer sterkt preg av nylig vektnedgang (har ikke googlet, men gjetter på at tuber kan være beskrivende). Jeg var hos Marinka i Bogstadveien nylig, og fikk veldig god hjelp der.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:32.