Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hjelp meg med et klesmerke på A

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-25, 16:46   #1
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Hjelp meg med et klesmerke på A

For noen år tilbake så var det et klesmerke for damer hvor logoen var en stor A + noe bak. Dette klesmerke ble senere til det bakerste navnet - men hvilket? Har tenkt på dette hele helga!
F.eks A part som har blitt Part Two.

Det er ikke A-view. A'en mener jeg ble tatt helt bort. De solgte kjoler og ullgensere osv.

Hjelp meg.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-25, 18:13   #2
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med et klesmerke på A

Første som ramlet inn var Adelsten som ble KappAhl, men det er sikkert feil svar.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-25, 18:21   #3
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Neida, det er ikke så mange år siden. Kanskje 2-3 år.

Gammel 17-08-25, 18:25   #4
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Arnie says?

Gammel 17-08-25, 18:41   #5
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Det riktige svaret er JUST FEMALE! Før stod det bare Just på merkelappen. Puh!

Gammel 17-08-25, 21:56   #6
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Fint du fant ut av det. Tror jeg aldri har hørt om det.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-25, 02:11   #7
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det samme som nå heter Second Female?
Just Female har dratt på nye eventyr, sier de:
http://justfemale.com/
Ser de har samme tlf.nr.

Sist redigert av -ea- : 18-08-25 kl 02:17.
-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-25, 09:59   #8
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Fint du fant ut av det. Tror jeg aldri har hørt om det.

Haha, jada. Jeg var helt på jordet sånn bokstavmessig, men.

Gammel 18-08-25, 10:01   #9
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Er det samme som nå heter Second Female?
Just Female har dratt på nye eventyr, sier de:
http://justfemale.com/
Ser de har samme tlf.nr.

Det kan hende?

Gammel 18-08-25, 11:27   #10
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Nei, Just female var et eget merke som ble lagt ned i 2021, men det er de samme folkene som står bak.
https://branchebladettoj.dk/udgivels...rbulent-world/

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-25, 16:14   #11
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det startet jo på A

Gammel 20-08-25, 16:26   #12
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Minner meg om ett kjent veikryss mannen og jeg diskuterte i bilen en gang for mange år siden. Det begynte nemlig på G sa han bestemt. Krysset heter Ulsberg og det er der du velger mellom E6 eller Østerdalen.
Her i huset heter det nå bare krysset på G.

Gammel 20-08-25, 16:37   #13
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Her i huset heter det nå bare krysset på G.

Litt på samme måte som at rundkjøringen etter Hønefoss der man tar av fra E16 til R7 er omdøpt til sjokoladerundkjøringen. Først internt i familien, men nå har vi hørt at det har spredd seg.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:55.