Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

SMEG blender

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-25, 22:16   #1
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

SMEG blender

Altså jeg har fått en SMEG blender. Og den er jo veldig lekker. Men den blender ganske dårlig. En ting er at den kutter dårlig når det er nesten frossent. Men den blander også dårlig når det ikke er frossent mer. Og det lukter svidd ganske raskt, selv om man følger anbefalt tid etc.

Noen som har erfaring med denne og vet om den skal være sånn? Kan man reklamere på en blender som ikke fungerer godt nok som en blender, selv om det kanskje ikke er noe galt med den?

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-25, 11:37   #2
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SMEG blender

Jeg syns det høres ut som om det er noe feil med den, siden den blender dårlig OG lukter svidd. Mulig noe feil med motor? Hadde tatt kontakt med dem og spurt iallfall, for det høres som sagt ut som om noe ikke stemmer.

Gammel 29-08-25, 12:08   #3
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Smeg er jo såpass dyrt, så selvsagt må du reklamere. Det skal jo ikke være sånn.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-25, 12:18   #4
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk. Jeg er enig. Er bare at jeg fikk den av moren min, og hun blir jo så stressa når ting ikke fungerer som det skal. Men jeg må gjøre det. Eller om hun vil selv. Man må jo tenke at den bør håndtere frosne bær som har stått litt i blenderen liksom, særlig når man har helt eplejuice over.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-25, 16:46   #5
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en kitchen aid blender, og den har INGEN problemer med det (heller ikke med isbiter osv), så SMEG burde definitivt også det.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:36.