Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Pen ulljakke

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-25, 20:40   #1
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pen ulljakke

Jeg fryser allerede, så jeg innser at jeg må oppgradere varme klær-parken min. Det jeg vet fungerer er type tynn, men pen ulljakke. Jeg hadde en fra Fjällräven en gang, lik denne: https://www.fjellrevenshop.no/produk...cardigan-dame/

Den brukte jeg opp til det bare var strimler igjen av den. Nå er de utplukket på farge og den er grisedyr, så jeg leter etter alternativer.

Har noen et godt tips til merker jeg ikke har funnet?

Gammel 28-08-25, 21:13   #2
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pen ulljakke

Janus har, men ikke så fine.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-25, 21:14   #3
Shun
Er fornøyd

Medlem siden: Jan 2011
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Claire Woman har hatt et godt utvalg ulljakker tidligere, og jeg har ofte funnet ting på salg i butikk.

Nå så det ikke så spenstig ut på nettsiden deres, da. Det må da komme mer ulljakker utover høsten.

Nå er Merino Short Cardigan fra Filippa K mer cardigan enn jakke, men jeg er imponert over både holdbarhet og varmen fra de jeg har og bruker gjennom vinteren.

Sist redigert av Shun : 28-08-25 kl 21:22.
Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-25, 09:20   #4
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Janus har, men ikke så fine.

Nei, det er nettopp det. Jeg savner en jakke jeg kan bruke som mellomlag og ytterlag i nær sagt alle sammenhenger. (Det skal sies at jeg er mer opptatt av å være varm enn pent kledd, men det er jo hyggelig om et så dyrt plagg også er fint).

Gammel 29-08-25, 09:35   #5
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oleana har pene - men dyre - ulljakker. Noen av dem er iblandet litt silke, tror jeg.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-25, 09:39   #6
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Nei, det er nettopp det. Jeg savner en jakke jeg kan bruke som mellomlag og ytterlag i nær sagt alle sammenhenger. (Det skal sies at jeg er mer opptatt av å være varm enn pent kledd, men det er jo hyggelig om et så dyrt plagg også er fint).

https://www.janus.no/products/405270...UaAlMIEALw_wcB

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-25, 09:52   #7
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Standard

Fikk tips om denne fra ei venninne:
https://www.lanullva.no/products/hus...zip-arktis-bla

Gammel 29-08-25, 10:15   #8
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Lanullva har jeg hørt mye bra om. Ikke prøvd selv, men er fristet til å prøve selv.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-25, 10:26   #9
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Lanullva har jeg hørt mye bra om. Ikke prøvd selv, men er fristet til å prøve selv.

Jeg har både genser og bukse fra Lanullva, og er veldig fornøyd.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-25, 10:45   #10
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker klærne fra Lanullva, designet er ganske enkelt, men jeg synes de er pene likevel. Devold har også en del fint, synes jeg, selv om det er i den litt mer sporty enden av skalaen. Devold er vel omtrent i samme prisklasse som dem vist i HI da.

Gammel 29-08-25, 10:58   #11
Galathea

Galathea sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

safa har rimelige ullklær med grei kvalitet syns jeg. Ikke noen jakker med glidelås, men cardigan i flere farger, veldig rimelig https://www.safa.no/camilla-jakke

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-25, 12:10   #12
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Fikk tips om denne fra ei venninne:
https://www.lanullva.no/products/hus...zip-arktis-bla

Jeg har den i genser og liker den veldig godt. Ellers er favoritten min Nibba fra Devold, men den ser det ut til at de har sluttet med Lurer på om denne er erstatteren?

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-08-25, 13:58   #13
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Med så konkrete ønsker hadde jeg her sjekket Finn. For eksempel denne nydelige cardiganen fra Oleana, uten at jeg aner størrelsen din:
https://www.finn.no/recommerce/forsale/item/424305092

Selger med 9,9 i score og mange mange transaksjoner, her er det lav risiko.

Gammel 29-08-25, 21:26   #14
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ønsker meg ullfleecejakke fra Nøstebarn: https://nostebarn.no/jakke-i-ullflee...34-36-7717-111

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-25, 21:31   #15
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Her er det også mange: https://www.gudrunsjoden.com/nb-no/klaer/strikkejakker

Gammel 29-08-25, 21:34   #16
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Jeg ønsker meg ullfleecejakke fra Nøstebarn: https://nostebarn.no/jakke-i-ullflee...34-36-7717-111

Den var fin

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-08-25, 21:54   #17
Isprinsessen

Isprinsessen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Avbefaler å handle hos nøstebarn da de har sponset sophie elise med barnetøy

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-25, 23:15   #18
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Er det politisk ukorrekt å handle derfra også nå? Ullfleecen deres er fantastisk. Eldste har en jakke og den er helt super.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-25, 23:19   #19
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Eg har nokre plagg frå Varg, syns dei er både fine og gode.

https://vargclothes.com/sv/c/atervunnen-ull

Gammel 30-08-25, 11:41   #20
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Hvorfor er det galt å sponse henne? Jeg vet fint lite om henne da jeg ikke følger influensere. Joda, jeg har sett henne omtalt i nyhetene, men skjønner ikke hva det skal være som er så ille at man skal boikotte et firma som sponser henne.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:46.