|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Permakulturell
|
Sv: Fortell meg om MDGBegge deler gjøres nå, da - det skal sies. Jeg er også imot Norgesprisen, strømsparing burde vært mye høyere prioritert.
|
|
|
#82 |
|
Glad
|
Sv: Fortell meg om MDG
Dette var ganske irriterende å finne ut av, da vi skiftet vindu i august. Og sist jeg sjekket var ikke dette søkbart. Nå er det det, men ikke med tilbakevirkende kraft.
|
|
|
#83 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell meg om MDGVi skiftet også vibsibfør der var noe som dekkes. Det er jo fint at det er det nå da. Men hadde evørt fint om det var det da vi byttet også selvsagt
|
|
|
#84 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Fortell meg om MDGOh bugger, det burde vi ha visst før vi blåste 100K på å bytte 8 vinduer i sommer!
What doesn't kill you, makes you stranger. Sist redigert av Inagh : 31-08-25 kl 21:56. |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Glad
|
Hadde et par vindu mer og dør osv, så vi har blåst av enda mer. Heier på tiltaket, og brukte mye tid tidligere på å sjekke slike muligheter men da var ikke vindu inkludert. Det mest irriterende er at flere av de andre tiltakene kan du søke tilbake i tid, bare ikke dette. Skjønner ikke hvorfor ikke.
|
|
|
#86 |
|
geskjeftig
|
Tusen takk for tipset! Sjekket for et år siden, før vi bytta vinduer i andre etasje og ytterdøra, men vi har fortsatt en del vinduer og dører igjen i første. 🙌
|
|
|
#87 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
YESS. Jeg har kjøpt leilighet med 10 vinduer og en terrassedør fra byggeåret 1956. TG2 ifølge takst, godt vedlikeholdt ifølge megler. Men nei, flere kan ikke lukkes, en hengsel er av og et vindu litt i løse luften. En energirådgiver svarte at det var ventet å komme en løsning. Oslo kommune har støtte, Bærum har avviklet støtte. Ikke lett å finne ut av.
|
|
|
|
#89 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Forutsetter at man eier boligen sin og ikke leier da, men det er bra tiltak.
|
|
|
#90 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
Sv: Fortell meg om MDG«Bare MDG kan gjøre Støre grønnere», sto det på en reklameplakat toget suste forbi i dag morges. Det kan ha vært dråpen som dyttet meg over.
|
|
|
#91 |
|
Librocubicularist
|
Den treff meg og veldig.
|
|
|
|
#92 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Jeg har også falt ned på MDG i år. Av nøyaktig denne grunnen. Jeg vil stemme på et parti som har en tydelig grønn profil som ikke er altfor langt på venstresiden. Jeg ønsker ekstremt mye mer Støre som statsminister enn jeg ønsker meg Listhaug i regjering (for ikke å snakke om som statsminister
|
|
|
|
#93 |
|
Librocubicularist
|
Ja, samme her. Eller, det at eg ikkje har stemt på dei før, tross den tydelege grønne profilen, skyldes at dei ikkje har vald side og peika ut tydeleg statsministerkandidat før.
|
|
![]() |
|
|